02-09-2018 16:41
04-09-2018 14:11
Napisz nam czy Twoja sprawa jest wyjaśniona? Chcielibyśmy Ci pomóc, dlatego wczoraj napisałam do Ciebie wiadomość prywatną na Społeczności.
04-09-2018 15:13
04-09-2018 18:00
Przepraszamy za długi czas oczekiwania na odpowiedź. Sprawa wymagała dodatkowego rozliczenia urządzenia. Dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozpatrywać takie zgłoszenia.
Wczoraj wydana została wersja z poprawkami dla iOS. Zainstalowałem nową wersję zadowolony, że po kilku miesiącach nareszcie udało się rozwiązać problem z kluczami U2F dla urządzeń Apple.
Niestety prze
... 29-11-2023> Jako bank nie rekomendujemy tych narzędzi, ale również nie zabraniamy z nich korzystać.
A to bardzo ciekawe. Mogę wiedzieć dlaczego? Wolicie aby klienci ustawiali proste hasła? Albo aby keyloggery ł
... 29-11-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |