Odpowiedz

Wpłatomat ukradł pieniądze

Zalogowałam się tutaj , ponieważ chce ostrzec innych. Muszę powiedzieć, że Ing ma wywalone na swoich klientów, jest to skandaliczny stosunek do stałego klienta. Wpłacałam pieniądze 21.08. 2018.(3000-4000zł), wplatomat zabrał pieniądze, nie dostałam potwierdzenia a na ekranie nagle napis wpłatomat neczynny, wyszła karta i tyle. Pan w placówce obok bankomatu powiedział mi, że nic nie może pomóc tylko mam zgłosić reklamację. Nikt nawet nie podszedł do wpłatomatu ani nie wyłączył ani cokolwiek, żeby nikt więcej nie kożystał i można było przeliczyć ile jest za dużo i co się nie zaksięgowało na moim koncie. Zgłosiłam reklamaje i grzecznie czekałam 7 dni. Ale nie odzyskałam pieniędzy. Dostałam tylko informację, że mam dalej czekać do 11 09!!!! Do dzisiaj nie odzyskałam pieniędzy, które nadal są nie wiem gdzie, ing nie potrafi policzyć pieniędzy w swojej maszynie. Myślę że to jest moment kiedy powinnam skontaktować się ze swoim prawnikiem. Zaufałam ing i straciłam pieniądze. Napewno zmienię bank oraz nigdy więcej nie skorzystam z wpłatomatu. Już nie mówię o tym, że mogły to być moje całe pieniadze na życie w tym miesiącu, zus itd. Takie sytuacje powinny być rozwiązywane na miejscu przez personel w banku. Ale niestety ing woli stracić stałego klienta, bo i tak za chwilę będzie miec nowego.
Odpowiedz
0 Lajków
Ludmila
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
01-09-2018
Wiadomość 1 z 4 (8 535 wyświetleń)

Re: Wpłatomat ukradł pieniądze

Napisz nam czy Twoja sprawa jest wyjaśniona? Chcielibyśmy Ci pomóc, dlatego wczoraj napisałam do Ciebie wiadomość prywatną na Społeczności.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
656
123
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (8 430 wyświetleń)

Re: Wpłatomat ukradł pieniądze

Nadal nie dostalam swoich pieniedzy. Wyslalam do Pani numer reklamacji.
Odpowiedz
0 Lajków
Ludmila
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
01-09-2018
Wiadomość 3 z 4 (8 415 wyświetleń)

Re: Wpłatomat ukradł pieniądze

Przepraszamy za długi czas oczekiwania na odpowiedź. Sprawa wymagała dodatkowego rozliczenia urządzenia. Dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozpatrywać takie zgłoszenia. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (8 391 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
konto a kredyt hipoteczny

Dzień dobry. Jestem przed podpisaniem umowy kredytowej, ale muszę założyć konto w banku ING. O udzielenie kredytu wnioskowałam z Małżonkiem. Jakie konto powinniśmy założyć? Wspólne czy osobiste z pełn

...

25-03-2025
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Ja korzystam z aplikacji regularnie (dziś również), a i tak przy kolejnej próbie logowania aplikacja mi wyrzuciła komunikat, że muszę aktywować konto. Czy to normalne?

24-03-2025
Prośba o pomoc w przyspieszeniu reklamacji - bankomat.

Witam, wypłacałam 2000 z bankomatu. Konto zostało obciążone, bankomat pokazał komunikat o awarii, wypluł jedynie kartę. Poradzono mi poczekać aż kwota zejdzie z blokad. Zeszła. Złożyłam reklamacje. Te...

24-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy