23-01-2024 18:52
Witam,
Dzisiaj wpłatomat pobrał ode mnie pieniądze, przeliczył je, zabrał i wyświetlił błąd - konieczność skorzystania z innego bankomatu. Stan konta nie został zaktualizowany. Karta została wypuszczona z bankomatu i tyle.
Wpłatę wykonywałam używając wkładanej karty. Kwota 1400 zł. Wszystko zdarzyło się w placówce banku (gdzie był wpłatomat na miejscu).
Po podejściu do obsługi i złożeniu reklamacji usłyszałam, że na odpowiedź mają Państwo czas do 13 lutego bo ani bankomaty ani monitoring nie jest przez Państwa obsługiwany (firma zewnętrzna). To jest ponad 20 dni, więc stanowczo za długo. Nie wspominając, że pieniądze te są potrzebne na zakup medyczny, więc zostałam zostawiona bez środków w budżecie na ten cel.
Reklamacja 116683/012024
23-01-2024 18:53
Przekażę numer Twojej reklamacji z prośbą o przyspieszenie odpowiedzi do odpowiedniego działu w naszym banku.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |