23-01-2024 18:52
Witam,
Dzisiaj wpłatomat pobrał ode mnie pieniądze, przeliczył je, zabrał i wyświetlił błąd - konieczność skorzystania z innego bankomatu. Stan konta nie został zaktualizowany. Karta została wypuszczona z bankomatu i tyle.
Wpłatę wykonywałam używając wkładanej karty. Kwota 1400 zł. Wszystko zdarzyło się w placówce banku (gdzie był wpłatomat na miejscu).
Po podejściu do obsługi i złożeniu reklamacji usłyszałam, że na odpowiedź mają Państwo czas do 13 lutego bo ani bankomaty ani monitoring nie jest przez Państwa obsługiwany (firma zewnętrzna). To jest ponad 20 dni, więc stanowczo za długo. Nie wspominając, że pieniądze te są potrzebne na zakup medyczny, więc zostałam zostawiona bez środków w budżecie na ten cel.
Reklamacja 116683/012024
23-01-2024 18:53
Przekażę numer Twojej reklamacji z prośbą o przyspieszenie odpowiedzi do odpowiedniego działu w naszym banku.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |