23-01-2024 18:52
Witam,
Dzisiaj wpłatomat pobrał ode mnie pieniądze, przeliczył je, zabrał i wyświetlił błąd - konieczność skorzystania z innego bankomatu. Stan konta nie został zaktualizowany. Karta została wypuszczona z bankomatu i tyle.
Wpłatę wykonywałam używając wkładanej karty. Kwota 1400 zł. Wszystko zdarzyło się w placówce banku (gdzie był wpłatomat na miejscu).
Po podejściu do obsługi i złożeniu reklamacji usłyszałam, że na odpowiedź mają Państwo czas do 13 lutego bo ani bankomaty ani monitoring nie jest przez Państwa obsługiwany (firma zewnętrzna). To jest ponad 20 dni, więc stanowczo za długo. Nie wspominając, że pieniądze te są potrzebne na zakup medyczny, więc zostałam zostawiona bez środków w budżecie na ten cel.
Reklamacja 116683/012024
23-01-2024 18:53
Przekażę numer Twojej reklamacji z prośbą o przyspieszenie odpowiedzi do odpowiedniego działu w naszym banku.
Czy wiadomo chociaż czy bakowość internetowa dla małoletnich 6-13 lat zostanie wprowadzona w tym 2024 roku?
Pytam ponieważ ciężko mi dłuzej trzymać dziecko zacofanym i wymagać noszenia gotówki czy pla
... 02-07-2024Witam, niestety informacje, które podają eksperci ING nie są spójne w opisanym powyżej temacie. Czy jest zatem możliwość dotarcia do oficjalnej dokumentacji, która jednoznacznie odpowiada na pytanie?
... 02-07-2024
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |