23-01-2024 18:52
Witam,
Dzisiaj wpłatomat pobrał ode mnie pieniądze, przeliczył je, zabrał i wyświetlił błąd - konieczność skorzystania z innego bankomatu. Stan konta nie został zaktualizowany. Karta została wypuszczona z bankomatu i tyle.
Wpłatę wykonywałam używając wkładanej karty. Kwota 1400 zł. Wszystko zdarzyło się w placówce banku (gdzie był wpłatomat na miejscu).
Po podejściu do obsługi i złożeniu reklamacji usłyszałam, że na odpowiedź mają Państwo czas do 13 lutego bo ani bankomaty ani monitoring nie jest przez Państwa obsługiwany (firma zewnętrzna). To jest ponad 20 dni, więc stanowczo za długo. Nie wspominając, że pieniądze te są potrzebne na zakup medyczny, więc zostałam zostawiona bez środków w budżecie na ten cel.
Reklamacja 116683/012024
23-01-2024 18:53
Przekażę numer Twojej reklamacji z prośbą o przyspieszenie odpowiedzi do odpowiedniego działu w naszym banku.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |