Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Wpłatomat nie zaksięgował całej wpłaconej kwoty

Witam,

we wpłatomacie została wpłacona kwota 3390 zł, wpłatomat zaksięgował kwotę 2390 zł. Zgłoszono reklamację, na którą otrzymano po kilku dniach odpowiedź na zgłoszenie nr 004419/012019, że do wpłatomatu została wpłacona kwota 2390 zł i że we wpłatomacie nie było nadwyżki i nie pojawiły się błędy itp.

To bardzo dziwne, że nadwyżki nie ma, chodzi nie o kwotę 100 zł ale o kwotę 1000 zł. Wychodzi na to, że wpłatomaty pożerają pieniądze i strach wpłacać, żeby nie pozostać bez środków do życia. Są przecież kamery i powinna być możliwość zweryfikowania przebiegu zdarzeń, tym bardzie, że pieniądze były dokładane partiami. 

 

Gdyby chodziło o kwotę 50-100 zł pewnie bym odpuściła, ale 1000 zł miało być na pokrycie zobowiązań kredytowych.

Przykro tylko, że do tej pory dobrze mi się współpracowało z ING. Nadmienię tylko, że kiedyś wypłacałam 500 zł w bankomacie, na koncie nie zostało to zaksięgowane dopiero po kilku tygodniach kwota została odciągnięta z rachunku. Dlatego warto, żeby ING przeanalizował sprawę jeszcze raz.

 

Jeżeli w taki sposób będą reklamacje rozpatrywane to ING pozbędzie się klientów na własne życzenie. Bank ma zapewnić bezpieczeństwo środkom, a nie bezprawnie przetrzymywać, albo przywłaszczać sobie środki klientów.

Odpowiedz
0 Lajków
julkar8112
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
18-01-2019
Wiadomość 1 z 3 (3 209 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował całej wpłaconej kwoty

julkar8112 Przekazaliśmy wczoraj Twoją wiadomość do odpowiedniego zespołu. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 3 (3 156 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował całej wpłaconej kwoty

[ Edytowane ]

julkar8112 Jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzą na Twoje zgłoszenie, możesz odwołać się od reklamacji. Przeanalizujemy sprawę jeszcze raz.
Odwołanie możesz zgłosić w taki sam sposób, jak reklamację. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
540
121
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (3 035 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Makler - daleko do waszej konkurencji

Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter

...

19-11-2024
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione


@DominikaW:

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 


To chyba będz

...

18-11-2024
Rangi w społeczności

Dzień dobry, jestem tutaj nowa Emotikon: Szczęśliwy i nieco pogubiona Emotikon: Mrugający Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,

...

18-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy