17-01-2019 16:48
17-01-2019 17:13
Rozumiemy Twoją sytuację. Wszystkie informacje w Twojej sprawie przekazaliśmy Ci w Wiadomościach w Moim ING.
17-01-2019 21:06
Otrzymałem tylko odpowiedź informującą o tym, że wszystko się przedłuża i proszę się uzbroić w cierpliwość.
21-01-2019 12:35
@klienting1234 proszę sprawdź ponownie wiadomości w bankowości internetowej.
21-01-2019 19:42
Tak, otrzymałem wiadomość, że póki co warunkowo mogę otrzymać pieniądze ale i tak decyzja odnośnie reklamacji będzie dopiero do 31. stycznia 2019 r., co i tak powoduje, że ciągle żyję w stresie. Mój znajomy miał taką sytuację, że wpłacał we wpłatomacie kwotę 5000 zł a zaliczyło mu tylko 4000 zł. Oczywiście złożył reklamacje, sprawa ciągnęła się bardzo długo i otrzymał odpowiedź, że reklamacja jest bezzasadna i nie zwrócą mu 1000 zł. Po czym złożył odwołanie od tej decyzji i znowu otrzymał odpowiedź, że nie ma podstaw aby mu wypłacić 1000 zł, gdyż niby wpłatomat nie miał w sobie nadwyżki pieniędzy. Po czym procesował się z bankiem przed sądem.
Takich spraw opisywanych tutaj na forum jest bardzo dużo i ludzie piszą, że części pieniędzy nie odzyskali. Dlatego jestem teraz niecierpliwy i nerwowo czekam na rozstrzygnięcie mojej sprawy.
Pozdrawiam.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |