Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Wplatomat pobrał pieniądze i nie zaksiegowal na koncie

Numer sprawy : 004877/012019
Dnia 10 stycznia 2019 roku wplacalem w bankomacie ING w Częstochowie (Al. NMP 36/38) ponad 20 tysięcy złotych. Nadle wpłata została przerwana, wplatomat pobrał pieniądze a nie zostały one zaksięgowane na koncie. Od razu zgłosiłem reklamację na infolinii. Pani powiedziała, że sprawa zostanie rozwiązana najpóźniej do 16 stycznia 2019 roku. Dzisiaj jest 17 stycznia i sprawa nie została w ogóle rozwiązana. Dzwoniłem znowu na infolinię to się dowiedziałem, że muszę się uzbroić w cierpliwość. Jak można się uzbroić w cierpliwość jak bank przetrzymuje moje pieniądze tyle czasu a są mi one bardzo potrzebne?!
Odpowiedz
0 Lajków
klienting1234
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
17-01-2019
Wiadomość 1 z 5 (4 353 wyświetleń)

Re: Wplatomat pobrał pieniądze i nie zaksiegowal na koncie

Rozumiemy Twoją sytuację. Wszystkie informacje w Twojej sprawie przekazaliśmy Ci w Wiadomościach w Moim ING. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 2 z 5 (4 343 wyświetleń)

Re: Wplatomat pobrał pieniądze i nie zaksiegowal na koncie

Otrzymałem tylko odpowiedź informującą o tym, że wszystko się przedłuża i proszę się uzbroić w cierpliwość.

Odpowiedz
0 Lajków
klienting1234
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
17-01-2019
Wiadomość 3 z 5 (4 325 wyświetleń)

Re: Wplatomat pobrał pieniądze i nie zaksiegowal na koncie

@klienting1234 proszę sprawdź ponownie wiadomości w bankowości internetowej.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 5 (4 198 wyświetleń)

Re: Wplatomat pobrał pieniądze i nie zaksiegowal na koncie

Tak, otrzymałem wiadomość, że póki co warunkowo mogę otrzymać pieniądze ale i tak decyzja odnośnie reklamacji będzie dopiero do 31. stycznia 2019 r., co i tak powoduje, że ciągle żyję w stresie. Mój znajomy miał taką sytuację, że wpłacał we wpłatomacie kwotę 5000 zł a zaliczyło mu tylko 4000 zł. Oczywiście złożył reklamacje, sprawa ciągnęła się bardzo długo i otrzymał odpowiedź, że reklamacja jest bezzasadna i nie zwrócą mu 1000 zł. Po czym złożył odwołanie od tej decyzji i znowu otrzymał odpowiedź, że nie ma podstaw aby mu wypłacić 1000 zł, gdyż niby wpłatomat nie miał w sobie nadwyżki pieniędzy. Po czym procesował się z bankiem przed sądem.

Takich spraw opisywanych tutaj na forum jest bardzo dużo i ludzie piszą, że części pieniędzy nie odzyskali. Dlatego jestem teraz niecierpliwy i nerwowo czekam na rozstrzygnięcie mojej sprawy.

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
klienting1234
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
17-01-2019
Wiadomość 5 z 5 (4 168 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Makler - daleko do waszej konkurencji

To przyglądajcie się i szybko wprowadzajcie Emotikon: Mrugający Dzisiaj IKE, ETFy oraz zagraniczne rynki to podstawa. Jeśli się nie mylę, to dzisiaj każda wasza licząca się konkurencja ma wyżej wymienione usługi w swoic

...

27-11-2024
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Nie chce zakładać nowego wątku.

Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.

Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żąda

...

27-11-2024
Re.: Wyciągi w kolorze

To, że ktoś nie umie drukować to od razu argument, że logo ING nie w kolorze? Przecież tylko głównie o logo chodzi.

Jakoś w mBanku mamy w kolorze do dzisiaj Emotikon: Mrugający

27-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy