- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Wplatomat pobrał pieniądze i nie zaksiegowal na koncie
17-01-2019 16:48
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dnia 10 stycznia 2019 roku wplacalem w bankomacie ING w Częstochowie (Al. NMP 36/38) ponad 20 tysięcy złotych. Nadle wpłata została przerwana, wplatomat pobrał pieniądze a nie zostały one zaksięgowane na koncie. Od razu zgłosiłem reklamację na infolinii. Pani powiedziała, że sprawa zostanie rozwiązana najpóźniej do 16 stycznia 2019 roku. Dzisiaj jest 17 stycznia i sprawa nie została w ogóle rozwiązana. Dzwoniłem znowu na infolinię to się dowiedziałem, że muszę się uzbroić w cierpliwość. Jak można się uzbroić w cierpliwość jak bank przetrzymuje moje pieniądze tyle czasu a są mi one bardzo potrzebne?!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
17-01-2019 17:13
Re: Wplatomat pobrał pieniądze i nie zaksiegowal na koncie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Rozumiemy Twoją sytuację. Wszystkie informacje w Twojej sprawie przekazaliśmy Ci w Wiadomościach w Moim ING.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
17-01-2019 21:06
Re: Wplatomat pobrał pieniądze i nie zaksiegowal na koncie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Otrzymałem tylko odpowiedź informującą o tym, że wszystko się przedłuża i proszę się uzbroić w cierpliwość.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
21-01-2019 12:35
Re: Wplatomat pobrał pieniądze i nie zaksiegowal na koncie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@klienting1234 proszę sprawdź ponownie wiadomości w bankowości internetowej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
21-01-2019 19:42
Re: Wplatomat pobrał pieniądze i nie zaksiegowal na koncie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, otrzymałem wiadomość, że póki co warunkowo mogę otrzymać pieniądze ale i tak decyzja odnośnie reklamacji będzie dopiero do 31. stycznia 2019 r., co i tak powoduje, że ciągle żyję w stresie. Mój znajomy miał taką sytuację, że wpłacał we wpłatomacie kwotę 5000 zł a zaliczyło mu tylko 4000 zł. Oczywiście złożył reklamacje, sprawa ciągnęła się bardzo długo i otrzymał odpowiedź, że reklamacja jest bezzasadna i nie zwrócą mu 1000 zł. Po czym złożył odwołanie od tej decyzji i znowu otrzymał odpowiedź, że nie ma podstaw aby mu wypłacić 1000 zł, gdyż niby wpłatomat nie miał w sobie nadwyżki pieniędzy. Po czym procesował się z bankiem przed sądem.
Takich spraw opisywanych tutaj na forum jest bardzo dużo i ludzie piszą, że części pieniędzy nie odzyskali. Dlatego jestem teraz niecierpliwy i nerwowo czekam na rozstrzygnięcie mojej sprawy.
Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość