17-01-2019 16:48
17-01-2019 17:13
Rozumiemy Twoją sytuację. Wszystkie informacje w Twojej sprawie przekazaliśmy Ci w Wiadomościach w Moim ING.
17-01-2019 21:06
Otrzymałem tylko odpowiedź informującą o tym, że wszystko się przedłuża i proszę się uzbroić w cierpliwość.
21-01-2019 12:35
@klienting1234 proszę sprawdź ponownie wiadomości w bankowości internetowej.
21-01-2019 19:42
Tak, otrzymałem wiadomość, że póki co warunkowo mogę otrzymać pieniądze ale i tak decyzja odnośnie reklamacji będzie dopiero do 31. stycznia 2019 r., co i tak powoduje, że ciągle żyję w stresie. Mój znajomy miał taką sytuację, że wpłacał we wpłatomacie kwotę 5000 zł a zaliczyło mu tylko 4000 zł. Oczywiście złożył reklamacje, sprawa ciągnęła się bardzo długo i otrzymał odpowiedź, że reklamacja jest bezzasadna i nie zwrócą mu 1000 zł. Po czym złożył odwołanie od tej decyzji i znowu otrzymał odpowiedź, że nie ma podstaw aby mu wypłacić 1000 zł, gdyż niby wpłatomat nie miał w sobie nadwyżki pieniędzy. Po czym procesował się z bankiem przed sądem.
Takich spraw opisywanych tutaj na forum jest bardzo dużo i ludzie piszą, że części pieniędzy nie odzyskali. Dlatego jestem teraz niecierpliwy i nerwowo czekam na rozstrzygnięcie mojej sprawy.
Pozdrawiam.
Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za
... 23-04-2024Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d
... 22-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |