18-01-2019 09:08
Witam,
we wpłatomacie została wpłacona kwota 3390 zł, wpłatomat zaksięgował kwotę 2390 zł. Zgłoszono reklamację, na którą otrzymano po kilku dniach odpowiedź na zgłoszenie nr 004419/012019, że do wpłatomatu została wpłacona kwota 2390 zł i że we wpłatomacie nie było nadwyżki i nie pojawiły się błędy itp.
To bardzo dziwne, że nadwyżki nie ma, chodzi nie o kwotę 100 zł ale o kwotę 1000 zł. Wychodzi na to, że wpłatomaty pożerają pieniądze i strach wpłacać, żeby nie pozostać bez środków do życia. Są przecież kamery i powinna być możliwość zweryfikowania przebiegu zdarzeń, tym bardzie, że pieniądze były dokładane partiami.
Gdyby chodziło o kwotę 50-100 zł pewnie bym odpuściła, ale 1000 zł miało być na pokrycie zobowiązań kredytowych.
Przykro tylko, że do tej pory dobrze mi się współpracowało z ING. Nadmienię tylko, że kiedyś wypłacałam 500 zł w bankomacie, na koncie nie zostało to zaksięgowane dopiero po kilku tygodniach kwota została odciągnięta z rachunku. Dlatego warto, żeby ING przeanalizował sprawę jeszcze raz.
Jeżeli w taki sposób będą reklamacje rozpatrywane to ING pozbędzie się klientów na własne życzenie. Bank ma zapewnić bezpieczeństwo środkom, a nie bezprawnie przetrzymywać, albo przywłaszczać sobie środki klientów.
19-01-2019 14:17
julkar8112 Przekazaliśmy wczoraj Twoją wiadomość do odpowiedniego zespołu.
24-01-2019 14:41 | Edytowano: 24-01-2019 14:43
julkar8112 Jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzą na Twoje zgłoszenie, możesz odwołać się od reklamacji. Przeanalizujemy sprawę jeszcze raz.
Odwołanie możesz zgłosić w taki sam sposób, jak reklamację.
Prosimy, w tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING w dni robocze od 8-16 i specjaliści od restrukturyzacji sprawdzą Twoją sytuację i dane w systemie bankowym.
02-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |