29-01-2019 17:37
Witam serdecznie,
Jestem klientem banku od lat, ale coraz bardziej kłopotliwe staje się korzystanie z usług banku. Jestem mieszkańcem miasta Łodzi i tak duże łódzkie osiedle jak Retkinia zostało pozbawione placówki oddziału banku. Do najbliższych oddziałów mam ok. 5 km.
Nie istniejąca już placówka przy ulicy Retkińskiej 85 nadal wyświetla się na mapie wpłatomatów i placówek
Z kolei chcąc skorzystać z wpłatomatu przy ulicy Pabianiciej 245 w Centrum Handlowym Port Łódź powitała mnie informacja o awarii modułu co uniemożliwiło wpłacenie gotówki na konto. Nie jest to komfortowa sytuacja, ale bank w tej chwili moim zdaniem nie wychodzi frontem do klienta a wręcz zawęża swoją sferę działalności co być może zmusi mnie w przyszłości do znalezienia lepszej alternatywy.
Pozdrawiam
30-01-2019 17:56
Przekazałam Twoją sugestie odnośnie oddziału na tym osiedlu do odpowiedniego zespołu. Placówka, o której piszesz nie jest już widoczna na mapie dostępnej na naszej stronie. W okolicy osiedla Retkinia znajdują się trzy wpłatomaty - przy ul. Retkińskiej 79C, al. Kar. Wyszyńskiego 29, ul. Wyszyńskiego 99. Możesz z nich korzystać Przyjęłam również zgłoszenie dotyczące urządzenia przy ul. Pabianickiej 245.
Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter
... 19-11-2024
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |