29-01-2019 17:37
Witam serdecznie,
Jestem klientem banku od lat, ale coraz bardziej kłopotliwe staje się korzystanie z usług banku. Jestem mieszkańcem miasta Łodzi i tak duże łódzkie osiedle jak Retkinia zostało pozbawione placówki oddziału banku. Do najbliższych oddziałów mam ok. 5 km.
Nie istniejąca już placówka przy ulicy Retkińskiej 85 nadal wyświetla się na mapie wpłatomatów i placówek
Z kolei chcąc skorzystać z wpłatomatu przy ulicy Pabianiciej 245 w Centrum Handlowym Port Łódź powitała mnie informacja o awarii modułu co uniemożliwiło wpłacenie gotówki na konto. Nie jest to komfortowa sytuacja, ale bank w tej chwili moim zdaniem nie wychodzi frontem do klienta a wręcz zawęża swoją sferę działalności co być może zmusi mnie w przyszłości do znalezienia lepszej alternatywy.
Pozdrawiam
30-01-2019 17:56
Przekazałam Twoją sugestie odnośnie oddziału na tym osiedlu do odpowiedniego zespołu. Placówka, o której piszesz nie jest już widoczna na mapie dostępnej na naszej stronie. W okolicy osiedla Retkinia znajdują się trzy wpłatomaty - przy ul. Retkińskiej 79C, al. Kar. Wyszyńskiego 29, ul. Wyszyńskiego 99. Możesz z nich korzystać
Przyjęłam również zgłoszenie dotyczące urządzenia przy ul. Pabianickiej 245.
Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 11-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |