Odpowiedz
Opcje
- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Wplatomat
04-02-2019 20:57
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Te wplatomaty to jedna wielka porazka i zlodziejstwo ... Nazeczony w zeszly piatek chcial wplacic swoja wyplate na konto zeby oplacic rachunki a ten hu*czytaj wwplatomat za przeproszeniem ukradl nasze oszczednosci i nie zarejestrowal tranzakcji bo wyswietlil sie komuniak blad i kasy brak na koncie od razu byla infolinia a tam trzeba czekac do 8 lutego na rozwiazanie sprawy Pani tylko spisala reklamacje tylko kto zaplaci nam rachunki ja sie pytam ? Takie sprawy powinny byc od reki zalatwiane a nie poprostu zlodziejstwo. To nie 5 zl a 4700zl dzisaj znowu dzwonil Pani wyslala ponaglenie i co dalej ma czekac tylko rachunki nie poczekaja
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-02-2019 21:07
Re: Wplatomat
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przykro mi, że taka sytuacji miała miejsce. Rozumiemy, że ta sprawa jest dla Ciebie ważna dlatego zgłoszenia rozpatrujemy tak szybko jak tylko możemy. Proszę, aby w tej sprawie narzeczony skontaktował się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING - postaramy się sprawdzić to zgłoszenie.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wiadomość 2 z 2
(1 926 wyświetleń)