04-02-2019 20:57
04-02-2019 21:07
Przykro mi, że taka sytuacji miała miejsce. Rozumiemy, że ta sprawa jest dla Ciebie ważna dlatego zgłoszenia rozpatrujemy tak szybko jak tylko możemy. Proszę, aby w tej sprawie narzeczony skontaktował się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING - postaramy się sprawdzić to zgłoszenie.
Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej
Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r
... 11-05-2024