04-02-2019 20:57
04-02-2019 21:07
Przykro mi, że taka sytuacji miała miejsce. Rozumiemy, że ta sprawa jest dla Ciebie ważna dlatego zgłoszenia rozpatrujemy tak szybko jak tylko możemy. Proszę, aby w tej sprawie narzeczony skontaktował się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING - postaramy się sprawdzić to zgłoszenie.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |