12-02-2019 14:06
Piatek, po 17, placowka ING, Będzin,11 listopdada..wplata 4900 ...49 banknotow przeliczonych po 100 zl....wplatomat oglasza awarie...oddaje karte,brak wydruku,zero kasy na koncie.....reklamacja nr...004002\022019....kilka telefonow ponaglajacych...12.02...po 10..informacja ze 4300 zostanie wyplacone.....a co z 600 ?//?? nowa rekalmacja...zabawa w kotka i myszkę, naruszenie dobr osobistych\kilku\.....brak aktywnosci banku w weekend...tj.pogotowia bankowego....jak nie ma to ,utworzyc a nie podawac inforamacje ze rekalmacja na super szybkiej sciezce....nie polecam tego wplatomatu.....syn..bo to jego dotyczy......nabral doswiadczenia .totalny stress i nie wiara ze takie sytuacje maja miejsce.....w ING...MAM NADZIEJE ZE ZREZYGNUJE Z USLUG....JAKO PRZEDSTAWICIEL USTAWOWO ZAREJESTROWANY W ING\bez tego cyrk w udzielaniu informacji tele...\wystapie o zadoscuczynienie....\
12-02-2019 15:39
@jacek54s rozumiem opisaną sytuację. Niestety, awarie urządzeń zdarzają się. W takiej sytuacji w pierwszej kolejności sprawdzamy zdalnie rejestry urządzenia. Jeśli jest kwestia "sporna" zlecamy ręczne rozliczenie urządzenia. Składając drugą reklamację, otrzymasz informację z takiego właśnie ręcznego rozliczenia. Czynność ta niestety wymaga czasu, fizycznego odwiedzenia urządzenia, przeliczenia kaset i rejestrów. Proszę poczekaj na rozpatrzenie drugiej reklamacji.
Prosimy o kontakt z nami telefonicznie, aby specjalista mógł sprawdzić, co jest powodem kłopotu z odblokowaniem dostępu do bankowości online. Numer kontaktowy do nas to +48 32 357 00 69.
19-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |