Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

WPLATOMAT NIE ZAKSIEGOWAL W OGOLE A PO REKLAMACJI UMNIEJSZYL KWOTE

Piatek, po 17, placowka  ING, Będzin,11 listopdada..wplata  4900  ...49 banknotow przeliczonych po 100 zl....wplatomat oglasza awarie...oddaje karte,brak wydruku,zero  kasy na koncie.....reklamacja  nr...004002\022019....kilka telefonow ponaglajacych...12.02...po 10..informacja ze 4300 zostanie wyplacone.....a co z 600  ?//??  nowa rekalmacja...zabawa w kotka i myszkę, naruszenie dobr  osobistych\kilku\.....brak  aktywnosci banku w weekend...tj.pogotowia bankowego....jak nie ma to ,utworzyc a nie  podawac inforamacje ze  rekalmacja na super szybkiej sciezce....nie polecam tego wplatomatu.....syn..bo to jego dotyczy......nabral doswiadczenia .totalny stress i nie wiara ze takie sytuacje maja miejsce.....w ING...MAM NADZIEJE ZE ZREZYGNUJE Z USLUG....JAKO PRZEDSTAWICIEL USTAWOWO ZAREJESTROWANY W  ING\bez tego cyrk w udzielaniu informacji tele...\wystapie  o zadoscuczynienie....\

Odpowiedz
0 Lajków
jacek54s
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
12-02-2019
Wiadomość 1 z 2 (2 328 wyświetleń)

Re: WPLATOMAT NIE ZAKSIEGOWAL W OGOLE A PO REKLAMACJI UMNIEJSZYL KWOTE

@jacek54s rozumiem opisaną sytuację. Niestety, awarie  urządzeń zdarzają się. W takiej sytuacji w pierwszej kolejności sprawdzamy zdalnie  rejestry urządzenia. Jeśli jest kwestia "sporna" zlecamy ręczne rozliczenie urządzenia. Składając drugą reklamację, otrzymasz informację z takiego właśnie ręcznego rozliczenia. Czynność ta niestety wymaga czasu, fizycznego odwiedzenia urządzenia, przeliczenia kaset i rejestrów. Proszę poczekaj na rozpatrzenie drugiej reklamacji.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 2 (2 320 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Odblokowania dostępu

Dobrze, dziękuję

19-12-2024
Re.: Odblokowania dostępu

Prosimy o kontakt z nami telefonicznie, aby specjalista mógł sprawdzić, co jest powodem kłopotu z odblokowaniem dostępu do bankowości online. Numer kontaktowy do nas to +48 32 357 00 69.

19-12-2024
Re.: Odblokowania dostępu

Próbowałam przed chwilą znowu odblokować dostęp do konto i pomimo przekazania danych, utworzenie nowego hasła wg zgodnego z wymogami i potwierdzenia CIS SMS otrzymałam wiadomość : "Przepraszamy, coś p...

19-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy