12-02-2019 14:06
Piatek, po 17, placowka ING, Będzin,11 listopdada..wplata 4900 ...49 banknotow przeliczonych po 100 zl....wplatomat oglasza awarie...oddaje karte,brak wydruku,zero kasy na koncie.....reklamacja nr...004002\022019....kilka telefonow ponaglajacych...12.02...po 10..informacja ze 4300 zostanie wyplacone.....a co z 600 ?//?? nowa rekalmacja...zabawa w kotka i myszkę, naruszenie dobr osobistych\kilku\.....brak aktywnosci banku w weekend...tj.pogotowia bankowego....jak nie ma to ,utworzyc a nie podawac inforamacje ze rekalmacja na super szybkiej sciezce....nie polecam tego wplatomatu.....syn..bo to jego dotyczy......nabral doswiadczenia .totalny stress i nie wiara ze takie sytuacje maja miejsce.....w ING...MAM NADZIEJE ZE ZREZYGNUJE Z USLUG....JAKO PRZEDSTAWICIEL USTAWOWO ZAREJESTROWANY W ING\bez tego cyrk w udzielaniu informacji tele...\wystapie o zadoscuczynienie....\
12-02-2019 15:39
@jacek54s rozumiem opisaną sytuację. Niestety, awarie urządzeń zdarzają się. W takiej sytuacji w pierwszej kolejności sprawdzamy zdalnie rejestry urządzenia. Jeśli jest kwestia "sporna" zlecamy ręczne rozliczenie urządzenia. Składając drugą reklamację, otrzymasz informację z takiego właśnie ręcznego rozliczenia. Czynność ta niestety wymaga czasu, fizycznego odwiedzenia urządzenia, przeliczenia kaset i rejestrów. Proszę poczekaj na rozpatrzenie drugiej reklamacji.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |