Odpowiedz

Pożerający wpłatomat

Witam,

Już drugi raz mam sytuacje kiedy wpłatomat zjadł mi pieniądze, dodam ze ostatnio mniej dokonuje wpłat. Pani w okienku przyjmując moja reklamacje 002366/032019 powiedziała że mam sobie łaskawie stać pod bankomatem i czekać ponieważ może je zwrócić to mam teraz czekać godzinami aż łaskawie mi je odda? Dodam tez ze wpłatomaty notorycznie zwracają 50 tki i ostatnio już nawet 100 tki. Zróbcie coś z tym bo przecież ludzie maja kredyty i inne zobowiązania!
Odpowiedz
0 Lajków
Sławek12
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
06-03-2019
Wiadomość 1 z 2 (2 516 wyświetleń)

Re: Pożerający wpłatomat

[ Edytowane ]

Przepraszam Cię za utrudnienia. Dziękuję, że nam to zgłosiłeś. Zależy nam na tym, aby jak najszybciej rozwiązać Twoją sprawę. Prosimy sprawdź zakładkę wiadomości w Moim ING. O rozwiązaniu zgłoszenia poinformujemy Cię wysyłając wiadomość. 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 499 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Oprogramowanie aplikacji to tragedia

Wczoraj w godzinach popołudniowych wgraliśmy poprawkę. Ten kłopot nie powinien już występować.

18-10-2024
Re.: Hasło maskowane / partial password


@maszaikasza:

Po pierwsze, nie używam menadżera haseł "innych firm", tylko natywnego, wbudowanego w system operacyjny, uznawanego za zaufany i z którym jak dotąd nie miałem żadnych problemów. Między in

...

17-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy