Odpowiedz

Pożerający wpłatomat

Witam,

Już drugi raz mam sytuacje kiedy wpłatomat zjadł mi pieniądze, dodam ze ostatnio mniej dokonuje wpłat. Pani w okienku przyjmując moja reklamacje 002366/032019 powiedziała że mam sobie łaskawie stać pod bankomatem i czekać ponieważ może je zwrócić to mam teraz czekać godzinami aż łaskawie mi je odda? Dodam tez ze wpłatomaty notorycznie zwracają 50 tki i ostatnio już nawet 100 tki. Zróbcie coś z tym bo przecież ludzie maja kredyty i inne zobowiązania!
Odpowiedz
0 Lajków
Sławek12
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
06-03-2019
Wiadomość 1 z 2 (2 795 wyświetleń)

Re: Pożerający wpłatomat

[ Edytowane ]

Przepraszam Cię za utrudnienia. Dziękuję, że nam to zgłosiłeś. Zależy nam na tym, aby jak najszybciej rozwiązać Twoją sprawę. Prosimy sprawdź zakładkę wiadomości w Moim ING. O rozwiązaniu zgłoszenia poinformujemy Cię wysyłając wiadomość. 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 778 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy