Odpowiedz

Pożerający wpłatomat

Witam,

Już drugi raz mam sytuacje kiedy wpłatomat zjadł mi pieniądze, dodam ze ostatnio mniej dokonuje wpłat. Pani w okienku przyjmując moja reklamacje 002366/032019 powiedziała że mam sobie łaskawie stać pod bankomatem i czekać ponieważ może je zwrócić to mam teraz czekać godzinami aż łaskawie mi je odda? Dodam tez ze wpłatomaty notorycznie zwracają 50 tki i ostatnio już nawet 100 tki. Zróbcie coś z tym bo przecież ludzie maja kredyty i inne zobowiązania!
Odpowiedz
0 Lajków
Sławek12
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
06-03-2019
Wiadomość 1 z 2 (3 179 wyświetleń)

Re: Pożerający wpłatomat

[ Edytowane ]

Przepraszam Cię za utrudnienia. Dziękuję, że nam to zgłosiłeś. Zależy nam na tym, aby jak najszybciej rozwiązać Twoją sprawę. Prosimy sprawdź zakładkę wiadomości w Moim ING. O rozwiązaniu zgłoszenia poinformujemy Cię wysyłając wiadomość. 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 162 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy