Odpowiedz

Pożerający wpłatomat

Witam,

Już drugi raz mam sytuacje kiedy wpłatomat zjadł mi pieniądze, dodam ze ostatnio mniej dokonuje wpłat. Pani w okienku przyjmując moja reklamacje 002366/032019 powiedziała że mam sobie łaskawie stać pod bankomatem i czekać ponieważ może je zwrócić to mam teraz czekać godzinami aż łaskawie mi je odda? Dodam tez ze wpłatomaty notorycznie zwracają 50 tki i ostatnio już nawet 100 tki. Zróbcie coś z tym bo przecież ludzie maja kredyty i inne zobowiązania!
Odpowiedz
0 Lajków
Sławek12
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
06-03-2019
Wiadomość 1 z 2 (2 661 wyświetleń)

Re: Pożerający wpłatomat

[ Edytowane ]

Przepraszam Cię za utrudnienia. Dziękuję, że nam to zgłosiłeś. Zależy nam na tym, aby jak najszybciej rozwiązać Twoją sprawę. Prosimy sprawdź zakładkę wiadomości w Moim ING. O rozwiązaniu zgłoszenia poinformujemy Cię wysyłając wiadomość. 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 644 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
ING Mobile - Brak możliwości logowania odciskiem palca

Dzień Dobry

Zawsze korzystałem z logowania biometrycznego a od jakiegoś czasu (aktualizacji) logowanie do aplikacji mobilnej odbywa się tylko za pomocą PIN.

Ciekawe jest to, że jak chcemy się zalogować

...

19-02-2025
Re: Księgowość online

Dzień dobry

 

Wiem że odpowiedź jest z 2021 ale może ktoś zna rozwiązanie. 

W 2024 byłem na skali. Na początku 2025 złożyłem wniosek w urzędzie aby przejść na ryczałt. Jak otrzymałem zgodę zaktualizowałe

...

19-02-2025
Kategorie wydatków dla kont firmowych

Witam,

 

dla kont osobistych istnieje możliwość kategoryzowania wydatków (edukacja, zdrowie, samochód, itp), natomiast nie ma czegoś takiego dla kont firmowych. Jedyne co jest to "wpływ", "wydatek" i "n

...

18-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy