06-03-2019 10:21
06-03-2019 12:33 | Edytowano: 06-03-2019 12:33
Przepraszam Cię za utrudnienia. Dziękuję, że nam to zgłosiłeś. Zależy nam na tym, aby jak najszybciej rozwiązać Twoją sprawę. Prosimy sprawdź zakładkę wiadomości w Moim ING. O rozwiązaniu zgłoszenia poinformujemy Cię wysyłając wiadomość.
Zapomniałam się zapytać, czy mogę używać karty płatniczej zanim moje konto zostanie odblokowane?
Dziękuję
Ju.
19-12-2024Witam, 05 Grudnia składałem z pośrednikiem wniosek pod hipotekę , 13 tego miała być decyzja a przyszło że trzeba dosłać charakterystykę enegetyczną która była w projekcie zawarta ale to szczegół... do
... 19-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |