Odpowiedz

Wpłatomat awaria

Hej, w dniu dzisiejszym wpłacałem środki na konto BlIkIem. Wpłatomat pokazał komunikat o awarii modułu gotówkowego. Zarejestrowałem reklamacje pani oznaczyła ja jako piłkę ale potrzebuje tych środków na już. Czy mogę prosić was o przekazanie prośby o szybsze rozpatrzenie do działu reklamacji? Mówili żeby poprosić o „szybka ścieżkę” albo jakiś „warunek na czas”, bardzo prosze, to środki potrzebne mi do życia.
Mój nr rekl: 107393/042023
Odpowiedz
0 Lajków
szymeksan
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
12-04-2023
Wiadomość 1 z 3 (2 626 wyświetleń)

Re: Wpłatomat awaria

Przekazałem numer Twojego zgłoszenia z prośbą o jego pilne rozpatrzenie. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
193
39
02-09-2021
Wiadomość 2 z 3 (2 625 wyświetleń)

Re: Wpłatomat awaria

szymeksan Czy otrzymałeś nowe informacje w sprawie? 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1121
224
07-06-2017
Wiadomość 3 z 3 (2 538 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Umowa kredytowa a uruchomienie kredytu

Dzień dobry,

 

W najbliższym czasie jestem umówiona na podpisanie umowy o kredyt hipoteczny - czy muszę przynieść jakieś dodatkowe dokumenty poza dowodem osobistym (wniosek składany przez pośrednika)? 

 

...

27-03-2025
Re.: Kredyt na dom letniskowy, całoroczny

Trudno nam jednoznacznie odpowiedzieć na Twoje pytanie tutaj, ponieważ każdy przypadek traktujemy indywidualnie. Z wstępnych informacji jakie przekazujesz - o ile dom letniskowy spełnia warunki domu c...

27-03-2025
Re.: Długi proces decyzyjności

Dziękujemy za złożenie u nas wniosku i przepraszamy, że tyle to trwa. Każdy jednak wniosek rozpatrujemy indywidualnie.
Zachęcam do kontaktu z doradcą, którzy przyjmował wniosek, aby uzyskać więcej inf...

27-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy