Odpowiedz

Wpłatomat awaria

Hej, w dniu dzisiejszym wpłacałem środki na konto BlIkIem. Wpłatomat pokazał komunikat o awarii modułu gotówkowego. Zarejestrowałem reklamacje pani oznaczyła ja jako piłkę ale potrzebuje tych środków na już. Czy mogę prosić was o przekazanie prośby o szybsze rozpatrzenie do działu reklamacji? Mówili żeby poprosić o „szybka ścieżkę” albo jakiś „warunek na czas”, bardzo prosze, to środki potrzebne mi do życia.
Mój nr rekl: 107393/042023
Odpowiedz
0 Lajków
szymeksan
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
12-04-2023
Wiadomość 1 z 3 (2 253 wyświetleń)

Re: Wpłatomat awaria

Przekazałem numer Twojego zgłoszenia z prośbą o jego pilne rozpatrzenie. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
168
32
02-09-2021
Wiadomość 2 z 3 (2 252 wyświetleń)

Re: Wpłatomat awaria

szymeksan Czy otrzymałeś nowe informacje w sprawie? 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1088
216
07-06-2017
Wiadomość 3 z 3 (2 165 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Usługa DCC za granicą. Kiedy taka opcja z możliwością wyłączenia?

Czy ING przewiduje kiedyś takie udogodnienia, jak zrobiła konkurencja w sprawie wypłat bankomatów za granicą?

https://www.cashless.pl/7708-mbank-blokady-dcc-surcharge-aplikacja

 

06-09-2024
Re.: Konto 13-17 i skan dowodu

Zeskanowany dokument powinien być czytelny, nie może być rozmazany.

06-09-2024
Re.: Ciemne tło apki

Pracujemy nad udostępnieniem ciemnego motywu aplikacji, jednak nie możemy jeszcze określić, kiedy taka opcja będzie dostępna

06-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy