Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

104642/052023 Bankomat ukradł pieniądzę 8450zł dzisiaj a bank sobie ma czas do29.05.2023

[ Edytowane ]

Witam, podjechałem do wpłatomatu, włożyłem kartę , wskazałem kwotę, okienko się otwarło ,włożyłem pieniądze bankomat kartę oddał okienko się zamkneło i tyle. Telefon na obsługę wpłatomatu ktoś odebrał gdzieś przełączył i tyle wywaliło mi połaczenie, z konta poszły pieniądze za połaczenie, ponownie zadzwoniłem i mnie wywaliło, napisałem do banku ponieważ w kolejce 9 osób, pani nie może oddzwonić , co z tego iż klient wpłaca swoje pieniądze w bezpieczne miejsce ,reprezentowane przez bank, bank do 29.05.2023 może odpowiedzieć w międzyczasie ogarną szybko temat a pieniądze klienta zrobią odsetki. Zdębiałem. Zostałem z niczym. Brak kontaktu z obsługą, w momencie gdy to urządzenie obsługuje innych klientów, poważnie utraciłem zaufanie, mam konto w mbanku , miałem go zamknąć podobno tam, instytucja bierze na siebie ewentualny bład, i wypłaca wskazane środki klientowi .  Możecie się podzielić w jakim czasie bank podjął wasze sprawy ? Pozdrawiam 

Odpowiedz
0 Lajków
MpM1989
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
08-05-2023
Wiadomość 1 z 4 (3 496 wyświetleń)

Re: Bankomat ukradł pieniądzę prawie 8500zł dzisiaj a bank sobie ma czas na weryfikację do 29.05....

Przekazałam prośbę o przyśpieszenie zgłoszenia do działu reklamacji. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 2 z 4 (3 483 wyświetleń)

Re: Bankomat ukradł pieniądzę prawie 8500zł dzisiaj a bank sobie ma czas na weryfikację do 29.05....

Witam ponownie, po moim telefonie ,po moich wiadomościach wczoraj rano , po moim telefonie dostałem info iż warunkowo dostanę środki, i tak też się stało, około południa a następnie , po południu dostałem informację iż bankomat przeliczono i wszystko się zgadzało, dlatego wypada mi podziękować ,za pomoc pani oraz obsługi klienta ing .

Odpowiedz
0 Lajków
MpM1989
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
08-05-2023
Wiadomość 3 z 4 (3 353 wyświetleń)

Re: Bankomat ukradł pieniądzę prawie 8500zł dzisiaj a bank sobie ma czas na weryfikację do 29.05....

Super! Cieszę się, że udało się szybko rozwiązać sprawę. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (3 348 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy