08-05-2023 21:09 | Edytowano: 08-05-2023 21:14
Witam, podjechałem do wpłatomatu, włożyłem kartę , wskazałem kwotę, okienko się otwarło ,włożyłem pieniądze bankomat kartę oddał okienko się zamkneło i tyle. Telefon na obsługę wpłatomatu ktoś odebrał gdzieś przełączył i tyle wywaliło mi połaczenie, z konta poszły pieniądze za połaczenie, ponownie zadzwoniłem i mnie wywaliło, napisałem do banku ponieważ w kolejce 9 osób, pani nie może oddzwonić , co z tego iż klient wpłaca swoje pieniądze w bezpieczne miejsce ,reprezentowane przez bank, bank do 29.05.2023 może odpowiedzieć w międzyczasie ogarną szybko temat a pieniądze klienta zrobią odsetki. Zdębiałem. Zostałem z niczym. Brak kontaktu z obsługą, w momencie gdy to urządzenie obsługuje innych klientów, poważnie utraciłem zaufanie, mam konto w mbanku , miałem go zamknąć podobno tam, instytucja bierze na siebie ewentualny bład, i wypłaca wskazane środki klientowi . Możecie się podzielić w jakim czasie bank podjął wasze sprawy ? Pozdrawiam
08-05-2023 21:26
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie zgłoszenia do działu reklamacji.
10-05-2023 19:06
Witam ponownie, po moim telefonie ,po moich wiadomościach wczoraj rano , po moim telefonie dostałem info iż warunkowo dostanę środki, i tak też się stało, około południa a następnie , po południu dostałem informację iż bankomat przeliczono i wszystko się zgadzało, dlatego wypada mi podziękować ,za pomoc pani oraz obsługi klienta ing .
10-05-2023 19:10
Super! Cieszę się, że udało się szybko rozwiązać sprawę.
Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,
... 07-10-2024Czy dałoby się dodać dodatkowy filtr w sekcji "ukryj", który ukrywałby przelewy wewnętrzne podczas wyświetlania historii operacji na koncie?
07-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |