07-12-2020 08:46
07-12-2020 10:47
Rzeczywiście takie sytuacje się zdarzają Staramy się jak najszybciej rozpatrywać reklamacje w tym temacie. Nie zawsze jest to jednak możliwe z różnych powodów. Skontaktowałam się z zespołem, który zajmuje się twoją sprawą i zadbałam, żeby potraktowano ją priorytetowo. Otrzymałam wiadomość, że powinieneś mieć już informacje w tej sprawie
07-12-2020 11:36
07-12-2020 19:13
07-12-2020 19:17
@Karla1977 Wysłałem prośbę o przyśpieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu. Mam nadzieję, że to pomoże
28-12-2020 09:22
W końcu i mnie to dopadło i to dzień przed świętami 23.12.2020 roku po godzinie 16, gdzie wpłacałem pieniążki w kwocie 2080 złotych. Bankomat z wpłatomatem znajduje się w Warszawie przy ulicy Wojciechowskiego 37 wewnątrz siedziby. Przy przeliczaniu banknotów coś się zablokowało i zaczęło trzeszczeć oraz słychać terkoczące zębatki maszyny przeliczającej. Monitor wyświetlił błąd "awaria modułu wpłat" , za chwilę pojawił się komunikat "out of service" po czym wpłatomat oddał kartę bez żadnego potwierdzenia. Zadzwoniłem na infolinię podałem wszystkie informacje oraz otrzymałem potwierdzenie że taka sytuacja została odnotowana w Państwa systemie. Otrzymałem uznianie warunkowe, lecz czekam na pozytywne rozpatrzenie tej sytuacji, ponieważ wolę nie korzystać z tej kwoty do czasu sprawdzenia sprawy. Numer zgłoszenia 024349/122020.
28-12-2020 09:25
Mamy nadzieję, że szybko Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona. Trzymamy za to kciuki!
30-12-2020 19:21
Hmmm... Dziś jest 7 dzień od zdarzenia, a ja nadal nic nie wiem co z moją sprawą. Żadnej informacji z strony banku, mało profesjonalne.
31-12-2020 07:57
@Kondi76 Przykro nam, że tak długo to trwa. Mamy nadzieję, że niebawem otrzymasz od nas dodatkowe informacje w Moim ING.
31-12-2020 16:00
Witam
Przed chwilą otrzymałem odpowiedź o uznanej reklamacji. Dziękuję wszystkim zainteresowanym i życzę wszystkim by 2021 był dla nas o wiele łaskawszy niż ten który żegnamy.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |