07-12-2020 08:46
07-12-2020 10:47
Rzeczywiście takie sytuacje się zdarzają
Staramy się jak najszybciej rozpatrywać reklamacje w tym temacie. Nie zawsze jest to jednak możliwe z różnych powodów. Skontaktowałam się z zespołem, który zajmuje się twoją sprawą i zadbałam, żeby potraktowano ją priorytetowo. Otrzymałam wiadomość, że powinieneś mieć już informacje w tej sprawie
07-12-2020 11:36
07-12-2020 19:13
07-12-2020 19:17
@Karla1977 Wysłałem prośbę o przyśpieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu. Mam nadzieję, że to pomoże ![]()
28-12-2020 09:22
W końcu i mnie to dopadło i to dzień przed świętami 23.12.2020 roku po godzinie 16, gdzie wpłacałem pieniążki w kwocie 2080 złotych. Bankomat z wpłatomatem znajduje się w Warszawie przy ulicy Wojciechowskiego 37 wewnątrz siedziby. Przy przeliczaniu banknotów coś się zablokowało i zaczęło trzeszczeć oraz słychać terkoczące zębatki maszyny przeliczającej. Monitor wyświetlił błąd "awaria modułu wpłat" , za chwilę pojawił się komunikat "out of service" po czym wpłatomat oddał kartę bez żadnego potwierdzenia. Zadzwoniłem na infolinię podałem wszystkie informacje oraz otrzymałem potwierdzenie że taka sytuacja została odnotowana w Państwa systemie. Otrzymałem uznianie warunkowe, lecz czekam na pozytywne rozpatrzenie tej sytuacji, ponieważ wolę nie korzystać z tej kwoty do czasu sprawdzenia sprawy. Numer zgłoszenia 024349/122020.
28-12-2020 09:25
Mamy nadzieję, że szybko Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona. Trzymamy za to kciuki!
30-12-2020 19:21
Hmmm... Dziś jest 7 dzień od zdarzenia, a ja nadal nic nie wiem co z moją sprawą. Żadnej informacji z strony banku, mało profesjonalne.
31-12-2020 07:57
@Kondi76 Przykro nam, że tak długo to trwa. Mamy nadzieję, że niebawem otrzymasz od nas dodatkowe informacje w Moim ING.
31-12-2020 16:00
Witam
Przed chwilą otrzymałem odpowiedź o uznanej reklamacji. Dziękuję wszystkim zainteresowanym i życzę wszystkim by 2021 był dla nas o wiele łaskawszy niż ten który żegnamy.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |