Odpowiedz

Wpłatomat ING Starachowice ul. Bankowa 5

Witam

 

Dnia 24.08.2020 o godzinie 12:06 wpłaciłem pieniądze w kwocie 1500 zł do wpłatomatu ING mieszczącego się w Starachowicach przy ulicy Bankowej 5.

Został wyświetlony komunikat o pomyślnym zakończeniu transakcji po czym wydrukowane zostało potwierdzenie wpłaty i zwrócona karta płatnicza.

Pomyślałem więc że środki niebawem znajdą się na moim koncie. Jakie było moje zdziwienie gdy w godzinach popołudniowych nadal nie było ich na koncie. Na ten moment środki nadal nie zostały zaksięgowane na moim rachunku w ING. Oczywiście złożyłem reklamacje nr: 004035/082020  za pomocą infolinii oraz przesłałem zdjęcie potwierdzenia za pomocą aplikacji ING. Konsultant poinformował mnie że odpowiedź dotyczącą reklamacji otrzymam maksymalnie do 11.09.2020.  Nie ukrywam że jest to dziwna i niepokojąca sytuacja że moje własne pieniądze mogą być zablokowane na okres blisko

3 tygodni..

 

Jeżeli istnieje możliwość pośpieszenia procesu księgowania MOICH pieniedzy na rachunku to będę bardzo wdzięczny. Nie ukrywam że zależy mi na środkach które wpłaciłem do wpłatomatu.

 

Pozdrawiam

Łukasz

 

Odpowiedz
0 Lajków
lukasz171089
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
24-08-2020
Wiadomość 1 z 6 (3 140 wyświetleń)

Re: Wpłatomat ING Starachowice ul. Bankowa 5

Łukaszu, zawsze podajemy maksymalny termin na rozpatrzenie reklamacji. Wiemy, że szczególnie w kwestii wpłaty pieniędzy na konto, czas ma ogromne znaczenie. Przesłałam prośbę do działu reklamacja, aby rozpatrzyć ją w najszybszym możliwym terminie. Jeśli będziesz miał dodatkowe pytania związane z Twoim zgłoszeniem, to zapraszam do kontaktu bezpośrednio z infolinią reklamacyjną pod numerem 32 357 00 62. Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-19:00

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
319
63
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (3 118 wyświetleń)

Re: Wpłatomat ING Starachowice ul. Bankowa 5

lukasz171089, otrzymaliśmy informację, że numer reklamacji który nam podałeś jest błędny. Czy mógłbyś go sprawdzić jeszcze raz i nam przesłać?
Potwierdzenie zarejestrowania zgłoszenia oraz jego numer powinieneś dostać w Moim ING.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
565
122
19-03-2018
Wiadomość 3 z 6 (3 097 wyświetleń)

Re: Wpłatomat ING Starachowice ul. Bankowa 5

Dziekuje za informację nr reklamacji z potwierdzenia w moim ING to: 017035/082020

Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
lukasz171089
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
24-08-2020
Wiadomość 4 z 6 (3 084 wyświetleń)

Re: Wpłatomat ING Starachowice ul. Bankowa 5

Dziękuję za wiadomość. Ponownie przekazałam Twoje zgłoszenie do odpowiedniej jednostki 😉


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
565
122
19-03-2018
Wiadomość 5 z 6 (3 080 wyświetleń)

Re: Wpłatomat ING Starachowice ul. Bankowa 5

Otrzymaliśmy nowe informacje w sprawie Twojego zgłoszenia. Zaloguj się proszę do usługi Moje ING i sprawdź wiadomość Emotikon: Szczęśliwy

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
533
120
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (3 041 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Mi brakuje słów na działanie ING. Dwukrotnie mieliśmy status wygląda na to, że mamy już wszystko, podejmujemy decyzję. Wg czasów procesowych dzisiaj powinniśmy mieć decyzję ostateczną, której oczywiśc...

13-05-2024
Re: Kredyt hipoteczny

Proszę skontaktuj się w tej sprawie ze swoim doradcą kredytowym. Tutaj nie mamy możliwości sprawdzenia tych informacji.

13-05-2024
Re: parkingi - nie można wpisać numeru rejestracyjnego

Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości - znajdziesz go po zalogowaniu na dole. Blokada możliwości wykonywania screenów jest związana z bezpieczeństwem. 

13-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy