Odpowiedz

Wpłatomat ING Starachowice ul. Bankowa 5

Witam

 

Dnia 24.08.2020 o godzinie 12:06 wpłaciłem pieniądze w kwocie 1500 zł do wpłatomatu ING mieszczącego się w Starachowicach przy ulicy Bankowej 5.

Został wyświetlony komunikat o pomyślnym zakończeniu transakcji po czym wydrukowane zostało potwierdzenie wpłaty i zwrócona karta płatnicza.

Pomyślałem więc że środki niebawem znajdą się na moim koncie. Jakie było moje zdziwienie gdy w godzinach popołudniowych nadal nie było ich na koncie. Na ten moment środki nadal nie zostały zaksięgowane na moim rachunku w ING. Oczywiście złożyłem reklamacje nr: 004035/082020  za pomocą infolinii oraz przesłałem zdjęcie potwierdzenia za pomocą aplikacji ING. Konsultant poinformował mnie że odpowiedź dotyczącą reklamacji otrzymam maksymalnie do 11.09.2020.  Nie ukrywam że jest to dziwna i niepokojąca sytuacja że moje własne pieniądze mogą być zablokowane na okres blisko

3 tygodni..

 

Jeżeli istnieje możliwość pośpieszenia procesu księgowania MOICH pieniedzy na rachunku to będę bardzo wdzięczny. Nie ukrywam że zależy mi na środkach które wpłaciłem do wpłatomatu.

 

Pozdrawiam

Łukasz

 

Odpowiedz
0 Lajków
lukasz171089
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
24-08-2020
Wiadomość 1 z 6 (3 062 wyświetleń)

Re: Wpłatomat ING Starachowice ul. Bankowa 5

Łukaszu, zawsze podajemy maksymalny termin na rozpatrzenie reklamacji. Wiemy, że szczególnie w kwestii wpłaty pieniędzy na konto, czas ma ogromne znaczenie. Przesłałam prośbę do działu reklamacja, aby rozpatrzyć ją w najszybszym możliwym terminie. Jeśli będziesz miał dodatkowe pytania związane z Twoim zgłoszeniem, to zapraszam do kontaktu bezpośrednio z infolinią reklamacyjną pod numerem 32 357 00 62. Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-19:00

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
316
61
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (3 040 wyświetleń)

Re: Wpłatomat ING Starachowice ul. Bankowa 5

lukasz171089, otrzymaliśmy informację, że numer reklamacji który nam podałeś jest błędny. Czy mógłbyś go sprawdzić jeszcze raz i nam przesłać?
Potwierdzenie zarejestrowania zgłoszenia oraz jego numer powinieneś dostać w Moim ING.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 3 z 6 (3 019 wyświetleń)

Re: Wpłatomat ING Starachowice ul. Bankowa 5

Dziekuje za informację nr reklamacji z potwierdzenia w moim ING to: 017035/082020

Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
lukasz171089
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
24-08-2020
Wiadomość 4 z 6 (3 006 wyświetleń)

Re: Wpłatomat ING Starachowice ul. Bankowa 5

Dziękuję za wiadomość. Ponownie przekazałam Twoje zgłoszenie do odpowiedniej jednostki 😉


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 5 z 6 (3 002 wyświetleń)

Re: Wpłatomat ING Starachowice ul. Bankowa 5

Otrzymaliśmy nowe informacje w sprawie Twojego zgłoszenia. Zaloguj się proszę do usługi Moje ING i sprawdź wiadomość Emotikon: Szczęśliwy

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (2 963 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Widząc ten post ucieszyłem się, że nie jestem sam. Tzn, że kredyt na dom i że temat ciągnie się w nieskończoność. My złożyliśmy przez doradcę zewnętrznego wniosek 26.02, po drodze jakiś brak więc do a

...

18-04-2024
Re: Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Rozumiemy, że taka sytuacja może nie być komfortowa. Jednak każdy wniosek rozpatrujemy indywidualne i może wymagać dodatkowej weryfikacji. 

Dziękujemy za Twoje opinie dotyczące statusów wniosków. Prze

...

18-04-2024
Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witam! Mam dziwny problem z aplikacją Moje ING. Od dzisiaj rana podczas próby włączenia aplikacji, zaczyna się ona szybko odświeżać a przy tym odtwarza się dźwięk jakiegoś powiadomienia i wibracja. (I...

17-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy