24-08-2020 11:14
Witam
Dnia 24.08.2020 o godzinie 12:06 wpłaciłem pieniądze w kwocie 1500 zł do wpłatomatu ING mieszczącego się w Starachowicach przy ulicy Bankowej 5.
Został wyświetlony komunikat o pomyślnym zakończeniu transakcji po czym wydrukowane zostało potwierdzenie wpłaty i zwrócona karta płatnicza.
Pomyślałem więc że środki niebawem znajdą się na moim koncie. Jakie było moje zdziwienie gdy w godzinach popołudniowych nadal nie było ich na koncie. Na ten moment środki nadal nie zostały zaksięgowane na moim rachunku w ING. Oczywiście złożyłem reklamacje nr: 004035/082020 za pomocą infolinii oraz przesłałem zdjęcie potwierdzenia za pomocą aplikacji ING. Konsultant poinformował mnie że odpowiedź dotyczącą reklamacji otrzymam maksymalnie do 11.09.2020. Nie ukrywam że jest to dziwna i niepokojąca sytuacja że moje własne pieniądze mogą być zablokowane na okres blisko
3 tygodni..
Jeżeli istnieje możliwość pośpieszenia procesu księgowania MOICH pieniedzy na rachunku to będę bardzo wdzięczny. Nie ukrywam że zależy mi na środkach które wpłaciłem do wpłatomatu.
Pozdrawiam
Łukasz
24-08-2020 12:14
Łukaszu, zawsze podajemy maksymalny termin na rozpatrzenie reklamacji. Wiemy, że szczególnie w kwestii wpłaty pieniędzy na konto, czas ma ogromne znaczenie. Przesłałam prośbę do działu reklamacja, aby rozpatrzyć ją w najszybszym możliwym terminie. Jeśli będziesz miał dodatkowe pytania związane z Twoim zgłoszeniem, to zapraszam do kontaktu bezpośrednio z infolinią reklamacyjną pod numerem 32 357 00 62. Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-19:00
24-08-2020 17:30
lukasz171089, otrzymaliśmy informację, że numer reklamacji który nam podałeś jest błędny. Czy mógłbyś go sprawdzić jeszcze raz i nam przesłać?
Potwierdzenie zarejestrowania zgłoszenia oraz jego numer powinieneś dostać w Moim ING.
24-08-2020 19:37
24-08-2020 19:46
Dziękuję za wiadomość. Ponownie przekazałam Twoje zgłoszenie do odpowiedniej jednostki 😉
25-08-2020 09:55
Otrzymaliśmy nowe informacje w sprawie Twojego zgłoszenia. Zaloguj się proszę do usługi Moje ING i sprawdź wiadomość
Czyli jak rozumiem każdy z małżonków loguje się na swoje ING (to wspólne konto) i zakłada swój OKO bonus? Czyli finalnie będą 2, zgadza się?
27-12-2024Konto OKO Bonus prowadzimy tylko jako konto indywidualne, nie może być to konto wspólne. Każda osoba może mieć jedno takie konto otwarte dla siebie.
27-12-2024W Moim ING wciąż nie mamy możliwości zrobienia paczki przelewów Split Payment. JDG może przejść do ING Business w wyjątkowych przypadkach, po uzyskaniu zgody banku i resegmentacji. Oferta konta i usłu
... 27-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |