Odpowiedz

Wpłatomat ING Starachowice ul. Bankowa 5

Witam

 

Dnia 24.08.2020 o godzinie 12:06 wpłaciłem pieniądze w kwocie 1500 zł do wpłatomatu ING mieszczącego się w Starachowicach przy ulicy Bankowej 5.

Został wyświetlony komunikat o pomyślnym zakończeniu transakcji po czym wydrukowane zostało potwierdzenie wpłaty i zwrócona karta płatnicza.

Pomyślałem więc że środki niebawem znajdą się na moim koncie. Jakie było moje zdziwienie gdy w godzinach popołudniowych nadal nie było ich na koncie. Na ten moment środki nadal nie zostały zaksięgowane na moim rachunku w ING. Oczywiście złożyłem reklamacje nr: 004035/082020  za pomocą infolinii oraz przesłałem zdjęcie potwierdzenia za pomocą aplikacji ING. Konsultant poinformował mnie że odpowiedź dotyczącą reklamacji otrzymam maksymalnie do 11.09.2020.  Nie ukrywam że jest to dziwna i niepokojąca sytuacja że moje własne pieniądze mogą być zablokowane na okres blisko

3 tygodni..

 

Jeżeli istnieje możliwość pośpieszenia procesu księgowania MOICH pieniedzy na rachunku to będę bardzo wdzięczny. Nie ukrywam że zależy mi na środkach które wpłaciłem do wpłatomatu.

 

Pozdrawiam

Łukasz

 

Odpowiedz
0 Lajków
lukasz171089
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
24-08-2020
Wiadomość 1 z 6 (4 655 wyświetleń)

Re: Wpłatomat ING Starachowice ul. Bankowa 5

Łukaszu, zawsze podajemy maksymalny termin na rozpatrzenie reklamacji. Wiemy, że szczególnie w kwestii wpłaty pieniędzy na konto, czas ma ogromne znaczenie. Przesłałam prośbę do działu reklamacja, aby rozpatrzyć ją w najszybszym możliwym terminie. Jeśli będziesz miał dodatkowe pytania związane z Twoim zgłoszeniem, to zapraszam do kontaktu bezpośrednio z infolinią reklamacyjną pod numerem 32 357 00 62. Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-19:00



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Były moderator
Były moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (4 633 wyświetleń)

Re: Wpłatomat ING Starachowice ul. Bankowa 5

lukasz171089, otrzymaliśmy informację, że numer reklamacji który nam podałeś jest błędny. Czy mógłbyś go sprawdzić jeszcze raz i nam przesłać?
Potwierdzenie zarejestrowania zgłoszenia oraz jego numer powinieneś dostać w Moim ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 3 z 6 (4 612 wyświetleń)

Re: Wpłatomat ING Starachowice ul. Bankowa 5

Dziekuje za informację nr reklamacji z potwierdzenia w moim ING to: 017035/082020

Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
lukasz171089
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
24-08-2020
Wiadomość 4 z 6 (4 599 wyświetleń)

Re: Wpłatomat ING Starachowice ul. Bankowa 5

Dziękuję za wiadomość. Ponownie przekazałam Twoje zgłoszenie do odpowiedniej jednostki 😉



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 5 z 6 (4 595 wyświetleń)

Re: Wpłatomat ING Starachowice ul. Bankowa 5

Otrzymaliśmy nowe informacje w sprawie Twojego zgłoszenia. Zaloguj się proszę do usługi Moje ING i sprawdź wiadomość Emotikon: Szczęśliwy

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
563
125
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (4 556 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy