14-03-2019 18:48
14-03-2019 19:03 | Edytowano: 14-03-2019 19:04
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Zdaję sobie sprawę, że jest ona dla Ciebie niekomfortowa.
Czy mógłbyś przesłać mi numer zgłoszenia, który otrzymałeś w banku?
Przekażę informację do odpowiedniego zespołu.
14-03-2019 19:13 | Edytowano: 14-03-2019 19:13
14-03-2019 19:38 | Edytowano: 14-03-2019 19:39
Proszę, skontaktuj się z nami w tym temacie:
Specjalista sprawdzi informacje w systemie
14-03-2019 20:12 | Edytowano: 14-03-2019 20:14
14-03-2019 20:36 | Edytowano: 14-03-2019 20:36
Dziękuję, że wróciłeś z odpowiedzią
Napisałeś, że specjalista zaznaczył, że sprawa jest pilna.
Przekazałam ze swojej strony również taką informację.
Proszę, oczekuj na naszą odpowiedź - trzymam kciuki, aby pojawiła się jak najszybciej
15-03-2019 11:33
Zawsze robimy co w naszej mocy, aby jak najszybciej rozwiązać daną sprawę. Zachęcam Cię do sprawdzenia zakładki "Wiadomości" w Moim ING
15-03-2019 12:33
Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202
... 20-04-2024Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |