14-03-2019 18:48
14-03-2019 19:03 | Edytowano: 14-03-2019 19:04
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Zdaję sobie sprawę, że jest ona dla Ciebie niekomfortowa.
Czy mógłbyś przesłać mi numer zgłoszenia, który otrzymałeś w banku?
Przekażę informację do odpowiedniego zespołu.
14-03-2019 19:13 | Edytowano: 14-03-2019 19:13
14-03-2019 19:38 | Edytowano: 14-03-2019 19:39
Proszę, skontaktuj się z nami w tym temacie:
Specjalista sprawdzi informacje w systemie
14-03-2019 20:12 | Edytowano: 14-03-2019 20:14
14-03-2019 20:36 | Edytowano: 14-03-2019 20:36
Dziękuję, że wróciłeś z odpowiedzią
Napisałeś, że specjalista zaznaczył, że sprawa jest pilna.
Przekazałam ze swojej strony również taką informację.
Proszę, oczekuj na naszą odpowiedź - trzymam kciuki, aby pojawiła się jak najszybciej
15-03-2019 11:33
Zawsze robimy co w naszej mocy, aby jak najszybciej rozwiązać daną sprawę. Zachęcam Cię do sprawdzenia zakładki "Wiadomości" w Moim ING
15-03-2019 12:33
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |