Odpowiedz

Wciągnięte pieniędze przez wpłatomat

Witam, dziś wpłacając pieniądze w jednym z oddziałów w Gliwicach wpłatomat w trakcie transakcji dostał jakiejś awarii, pieniądze wciągnął nie zaksięgował tylko oddał kartę, zgłosiłam to na infolinie, miła pani przyjęła zgłoszenie ale chciałabym jakoś to przyspieszyć w poniedziałek wyjeżdżam z dzieckiem na wakacje a bez kasy to bardzo ciężko.
Odpowiedz
0 Lajków
Olchowska
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
10-08-2020
Wiadomość 1 z 5 (2 798 wyświetleń)

Re: Wciągnięte pieniędze przez wpłatomat

Witaj, czasami niestety urządzenia zawodzą Emotikon: Smutny Proszę, podaj nam numer zgłoszenia. Prześlemy prośbę do działu reklamacji. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1119
224
07-06-2017
Wiadomość 2 z 5 (2 770 wyświetleń)

Re: Wciągnięte pieniędze przez wpłatomat

Dziękuję za odpowiedź
007120/082020
Odpowiedz
0 Lajków
Olchowska
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
10-08-2020
Wiadomość 3 z 5 (2 754 wyświetleń)

Re: Wciągnięte pieniędze przez wpłatomat

Dodam że serwis obsługiwał ten bankomat 5 minut po całym zajściu wyciągali kasteki i wkładali nowe, więc pewnie drukowali też raporty, wpłacałam wszystkie pieniądze i teraz zostałam bez środków do życia a mam małe dziecko na utrzymaniu
Odpowiedz
0 Lajków
Olchowska
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
10-08-2020
Wiadomość 4 z 5 (2 721 wyświetleń)

Re: Wciągnięte pieniędze przez wpłatomat

Dostaliśmy sygnał, że w Twojej sprawie dostępne są nowe informacje. Proszę sprawdź folder Wiadomości w Moim ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
592
126
19-03-2018
Wiadomość 5 z 5 (2 640 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Dzień dobry, czy udało się rozwiązać powyższy problem? I jeżeli tak to w jaki sposób, ponieważ mierze się dokładnie z tym samym problemem, jestem całkowicie zablokowany jeżeli chodzi o wysyłanie przel...

10-03-2025
Re.: Problem z zaciągnięciem kredytu gotówkowego

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Tutaj nie możemy sprawdzić Twojego wniosku i odnieść się do jego szczegółów. Jeśli złożyłeś reklamację w tej sprawie, to odpowie na nią analityk kredytowy -

...

10-03-2025
Składanie wniosków - wygaszanie oraz blokowanie ekranu

Cześć, 

 

Chciałbym poruszyć dziś temat usypiającego się ekranu podczas składania np. wniosku kredytowego. 

 

Podczas składania takowego wniosku, po zaledwie 10-15 sekundach ekran się przyciemnia, po czym

...

10-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy