10-08-2020 19:36
10-08-2020 21:38
Witaj, czasami niestety urządzenia zawodzą Proszę, podaj nam numer zgłoszenia. Prześlemy prośbę do działu reklamacji.
10-08-2020 23:00
11-08-2020 05:31
11-08-2020 14:34
Dostaliśmy sygnał, że w Twojej sprawie dostępne są nowe informacje. Proszę sprawdź folder Wiadomości w Moim ING.
Przepraszamy za dłuższy czas odpowiedzi. Temat jest analizowany po naszej stronie. Damy znać jeśli wprowadzone będą zmiany w tym zakresie.
28-03-2024Dzień dobry,
Czy ma już Pani decyzję?
Ja złożyłam wniosek 6.03, od 8.03 jest w analizie. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, miałam operat zewnętrzny, 19.03 ING sprawdzał mnie w BIK i nadal beż żad
... 28-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |