10-08-2020 19:36
10-08-2020 21:38
Witaj, czasami niestety urządzenia zawodzą Proszę, podaj nam numer zgłoszenia. Prześlemy prośbę do działu reklamacji.
10-08-2020 23:00
11-08-2020 05:31
11-08-2020 14:34
Dostaliśmy sygnał, że w Twojej sprawie dostępne są nowe informacje. Proszę sprawdź folder Wiadomości w Moim ING.
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Tutaj nie możemy sprawdzić Twojego wniosku i odnieść się do jego szczegółów. Jeśli złożyłeś reklamację w tej sprawie, to odpowie na nią analityk kredytowy -
... 10-03-2025Cześć,
Chciałbym poruszyć dziś temat usypiającego się ekranu podczas składania np. wniosku kredytowego.
Podczas składania takowego wniosku, po zaledwie 10-15 sekundach ekran się przyciemnia, po czym
... 10-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |