12-09-2024 00:08
Dzień dobry proszę o szybka interwencje, podczas wpłaty pieniędzy we wpłatomacie wyświetlił się komunikat awaria, poczekałem 30-40 sekund oddało kartę do bankomatu nie dało żadnego potwierdzenia, a pieniędzy nie oddało. Wpłacałem kwotę w wysokości 3910zł i jest to już nie mała kwota, która miała być przeznaczona na poczet bieżących rachunków. Aktualnie zostałem bez pieniędzy. Sprawa została zgłoszona do reklamacji: nr sprawy reklamacyjnej: 107039/092023, bardzo proszę o pilną interwencję i zwrócenie moich pieniędzy. Jest to dla mnie sytuacja bardzo stresująca, a obawiam się opóźnienia w spłatach moich bieżących zobowiązań. Jeśli sprawa nie zostanie szybko rozwiązana tak jak była wpłata pieniędzy, będę zmuszony zgłosić sprawę o przywłaszczenie pieniędzy oraz do UOKiK. Proszę o szybka i sprawną odpowiedz
Z wyrazami szacunku,
Oskar Katana
12-09-2024 08:09
12-09-2024 12:46
12-09-2024 12:49
Przekazaliśmy prośbę do odpowiedniego zespołu. Przepraszamy, natomiast to wszystko, co możemy tutaj zrobić.
12-09-2024 12:55
12-09-2024 12:56
12-09-2024 16:36
15-09-2024 10:57
Prosimy o zapoznanie się z wiadomością w Moim ING
16-09-2024 18:34
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |