Odpowiedz

WPŁATOMAT ,,ZJADŁ,, PIENIĄDZE

Dzień dobry proszę o szybka interwencje, podczas wpłaty pieniędzy we wpłatomacie wyświetlił się komunikat awaria, poczekałem 30-40 sekund oddało kartę do bankomatu nie dało żadnego potwierdzenia, a pieniędzy nie oddało. Wpłacałem kwotę w wysokości 3910zł i jest to już nie mała kwota, która miała być przeznaczona na poczet bieżących rachunków. Aktualnie zostałem bez pieniędzy. Sprawa została zgłoszona do reklamacji: nr sprawy reklamacyjnej: 107039/092023, bardzo proszę o pilną interwencję i zwrócenie moich pieniędzy. Jest to dla mnie sytuacja bardzo stresująca, a obawiam się opóźnienia w spłatach moich bieżących zobowiązań. Jeśli sprawa nie zostanie szybko rozwiązana tak jak była wpłata pieniędzy, będę zmuszony zgłosić sprawę o przywłaszczenie pieniędzy oraz do UOKiK. Proszę o szybka i sprawną odpowiedz

 

Z wyrazami szacunku,

 

Oskar Katana

Odpowiedz
0 Lajków
maggickboy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
11-09-2024
Wiadomość 1 z 9 (1 404 wyświetleń)

Re.: WPŁATOMAT ,,ZJADŁ,, PIENIĄDZE

Przekazałem prośbę o pilną analizę Twojej reklamacji.




-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MateuszS
Moderator
Moderator icon
174
35
02-09-2021
Wiadomość 2 z 9 (1 378 wyświetleń)

Re.: WPŁATOMAT ,,ZJADŁ,, PIENIĄDZE

Nic to nie daje prosze o pilne rozwiazanie sytuacji nie mam za co zapłacić rachunkow a zbliżają się platnosci
Odpowiedz
0 Lajków
maggickboy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
11-09-2024
Wiadomość 3 z 9 (1 345 wyświetleń)

Re.: WPŁATOMAT ,,ZJADŁ,, PIENIĄDZE

Przekazaliśmy prośbę do odpowiedniego zespołu. Przepraszamy, natomiast to wszystko, co możemy tutaj zrobić.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
574
122
12-04-2017
Wiadomość 4 z 9 (1 342 wyświetleń)

Re.: WPŁATOMAT ,,ZJADŁ,, PIENIĄDZE

Prosze o szybsze rozpatrzenie tego, bo nikt nie wynagrodzi mi tego ze jestem bez pieniedzy juz 3 dzien, pracowalem cały miesiąc by miec te pieniadze a zostalem z niczym
Odpowiedz
0 Lajków
maggickboy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
11-09-2024
Wiadomość 5 z 9 (1 336 wyświetleń)

Re.: WPŁATOMAT ,,ZJADŁ,, PIENIĄDZE

Caly czas tylko przekazujecie i nic sie nie dzieje jedno wielkie olanie klienta
Odpowiedz
0 Lajków
maggickboy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
11-09-2024
Wiadomość 6 z 9 (1 335 wyświetleń)

Re.: WPŁATOMAT ,,ZJADŁ,, PIENIĄDZE

Halo proszek o pomoc
Odpowiedz
0 Lajków
maggickboy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
11-09-2024
Wiadomość 7 z 9 (1 295 wyświetleń)

Re.: WPŁATOMAT ,,ZJADŁ,, PIENIĄDZE

Prosimy o zapoznanie się z wiadomością w Moim ING



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
645
121
04-09-2015
Wiadomość 8 z 9 (1 145 wyświetleń)

Re.: WPŁATOMAT ,,ZJADŁ,, PIENIĄDZE

Witam u mnie to samo numer sprawy 109078/092024 zjadło 3790 zł potrzebuję pieniądze na rachunki od piątku nic się nie dzieje
Odpowiedz
0 Lajków
Kamilgomoluch
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-09-2024
Wiadomość 9 z 9 (996 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Proszę jeszcze o interwencję . Ponieważ pieniądze liczy solid . Pracownik banku nie może wejść do pokoju . Dużo jest informacji że nie raz nie dwa bank twierdzi że nie było nadwyżki . To jest logiczne...

06-10-2024
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy