01-10-2021 09:19
02-10-2021 07:55
Rzeczywiście to stresująca sytuacja Przykro mi, że Cię spotkała. Jeśli chcesz dodać komentarz do swojej reklamacji, proszę skontaktuj się z nami przez Czat w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 69. Tutaj niestety nie mamy wglądu do danych w systemie.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |