Odpowiedz

Reklamacja - awaria modułu wpłaty

Dzień dobry,
W dniu 30.09.2021 wpłatomat na zewnątrz oddziału ING Banku Śląskiego W Bochni nie zaksięgował wpłaty, Reklamacja została złożona od razu osobiście z pomocą Pani z oddziału ING.
Odpowiadając na zgłoszenie nr 000002/102021 z mojej strony wysyłam sprostowanie, prawdopodobnie ze względu na stresującą sytuację dot. awarii modułu wpłaty (w dniu 30.09.2021), gotówka jaka została nie zaksięgowana to prawdopodobnie kwota 380zł (w nominałach 3x100zł, 50zł, 20zł, 10zł)
Reklamacja została złożona od razu, z pomocą Pani z oddziału ING.
To zmieszanie z mojej strony związane jest z sytuacją, z którą nie miałam nigdy wcześniej do czynienia.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 2 (2 292 wyświetleń)

Re: Reklamacja - awaria modułu wpłaty

Rzeczywiście to stresująca sytuacja Emotikon: Smutny Przykro mi, że Cię spotkała. Jeśli chcesz dodać komentarz do swojej reklamacji, proszę skontaktuj się z nami przez Czat w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 69. Tutaj niestety nie mamy wglądu do danych w systemie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
594
127
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 244 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Tryb ciemny

To być tam wymusza ciemny system, niektóre aplikacje tak się przestawiają. ING niestety nie chce. Nie szperałem w ustawieniach. Za to widziałem, że mbnak giełda ma możliwość zmiany motywu. W niej ładn

...

21-03-2025
Re: Xiaomi pay kiedy w końcu?

Dlaczego nie nadążacie za rynkowymi standardami?

21-03-2025
Re.: Tryb ciemny

mBank nie ma ciemnego motywu w apce

21-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy