02-12-2015 16:26
IwonaP napisali:Zachęcamy do przemyślenia jeszcze decyzji o przeniesiniu rachunku. Bank to nie tylko rachunek i korzystanie z karty, ale również oferta depozytowa i kredytowa. Dlatego warto porównać oferty pod wielona względami.
Święte słowa.
Bank to jeszcze:
- aplikacja webowa - ma być funkcjonalna i wygodna. A jak na razie, wygląda na to, że planujecie kolejnego "fejsbunia dla gimbazy" a'la mBank. Totalna porażka.
- oferta kredytowa - w poprzednim banku miałem _przyznane_ łącznie 30kPLN na kk i debecie w koncie, kredyt na 50kPLN i nagabywanie "może jeszcze kredycik? albo zwiększenie limitu?". U was 15kPLN na kk to "analitykowi wyszło, że nie". To nie, łaski bez.
Zachowujcie się tak dalej, jak "księżniczka"...
14-12-2015 18:32
Bank, to głównie rachunek.
14-12-2015 18:48
16-12-2015 12:40
28-01-2016 20:58
IwonaP pisze:
Zachęcamy do przemyślenia jeszcze decyzji o przeniesiniu rachunku. Bank to nie tylko rachunek i korzystanie z karty, ale również oferta depozytowa i kredytowa. Dlatego warto porównać oferty pod wielona względami.
Mam bankowość internetową - zawsze zadowolony - 0 opłat
Mam rachunek od wilu lat - zawsze zadowolony - 0 opłat
Mam kartę debetową - zawsze zadowolony - 0 opłat, wypłaty za granicą i we wszystkich bankomatach w kraju
Mam kartę kredytową - zawsze zadowolony - 0 opłat, zapłata w kraju i za granicą.
Mam wiele powodów do zadowolenia, ale Pani Iwono ofertę depozytową macie Państwo na bardzao niskim poziomie i nawet Konrad i jego zachęcanie do lokat na 2,5% nic nie dadzą. Oferta kredytowa jak wszędzie zawiązać pętle na szyi klienta na długie lata.
Po zmianach: bankowość mobilna wypowiem się najbardziej krytyczniej, zła, zbyt wiele wciskanych na siłę udogodnień, które nie są potrzebne - musi pozostać metoda prostej konfiguracji. Opłaty za wypłaty z bankomatów i wzorst prowizji za granicą przy przewalutowaniu. To też na minus - bardzo na minus. Więc gdzie tu Pani Iwono konkretne argumenty do obrony przed odejściem?
29-01-2016 20:27 – ostatnio edytowany 30-01-2016 13:48 przez AgnieszkaBin
@Ernest Każdy ma prawo do swojego zdania i podejmowania samodzielnie decyzji. Dziękuję za opinie dotyczące nowej bankowości elektronicznej.
30-01-2016 12:51
@admin Od wczoraj rozumiem nowy Regulamin wszedł w życie? Oznacza to, że przy wypłacie gotówki z obcego bankomatu niż ING za każdą drugą i kolejna wypłatę w okresie rozliczeniowym pobierana jest opłata dodatkowa od takiej wypłąty w wysokości 2,50 PLN?
Ja jak widać nie przestarszyło to nikogo albo ten spokój na Forum to zasłona dymna
31-01-2016 16:26
MagdalenaD pisze:@Ernest Każdy ma prawo do swojego zdania i podejmowania samodzielnie decyzji. Dziękuję za opinie dotyczące nowej bankowości elektronicznej.
To nie tylko moje zdanie! Czy ktoś z Państwa bankowców pomyślał o ludziach starszych - ceniących spokój i przyzwyczajenia? Musicie pozostawić możliwości zmiany na uproszczoną wersję bez "zbędnych bajerów". Jak na razie dla mnie negatywnie odbieram zmiany.
29-02-2016 20:53
"Ja jak widać nie przestarszyło to nikogo albo ten spokój na Forum to zasłona dymna"
(sensownego cytowania nadal nie ma na forum, za to do obsługi 500+ bank rzucił się już dawno temu )
@Keicam: przestraszyło, przestraszyło, po prostu nie ma sensu o wszystkim pisać na forum. Po ostatnich zmianach w cennikach (nie tylko w ING) zamknąłem trzy karty (jedna 'firmowa' w ING, jeden awaryjny Mastercard w innym banku i jedna walutowa) z których korzystałem rzadko, a jak podsumowałem prowizje za ubiegły rok to wyszło mi ponad 100 pln tylko za ich posiadanie - nie potrzebuję ich aż tak żebym placił w tym roku ponad 200 pln za to samo.
Obecnie wracam do płacenia gotówką i o ile jest to bardziej ryzykowne (gotówkę łatwiej ukraść i mam zero szans na odzyskanie środków, przy nieautoryzowanym użyciu karty szanse są nikłe ale jednak są) i znowu noszę jakieś drobne tak do 2-3k pln w portfelu ponieważ nie mogę ufać jednej karcie ING. Nawet ostatnio o 1 w nocy miałem problem z zapłaceniem moją podstawową kartą - w takiej sytuacji wcześniej używałem awaryjnego mastercarda albo 'firmowej', teraz po prostu mam ze sobą gotówkę.
Te opłaty to niby niewiele, ale tu 7 pln, tam 12 pln, tu 2.5 pln i się zbiera w skali roku konkretna kwota a nie widzę sensu w płaceniu za nic, przecież utrzymanie wydanej karty nie kosztuje nic, może 1gr prądu na serwery miesięcznie i parę groszy amortyzacji programistów.
Razem z tym zamknąłem na razie tylko jeden rachunek ponieważ samo prowadzenie pozostałych jest póki co darmowe a czasem z nich korzystam, jak wejdą jakieś opłaty to zamknę tak jak karty.
Skoro bank nie chce moich pieniędzy to nie, nie będę się narzucał. Do tego muszę przyznać że płacenie gotówką ma w sobie to coś a nawet niewielkie kwoty rzędu kilku tysiecy pln w banknotach są przyjemne w dotyku
10-05-2016 13:03
Alternatywa dla odebranych nam bezpłatnych bankomatów. Nie ruszając się z domu - konto na którym można trzymać pieniądze do wypłacania naprawdę za darmo z dowolnego bankomatu na całym swiecie bez żadnych opłat i warunków! Ma swoje minusy, ale do tego jednego celu - idealne konto. Bank ze słowem "Sprytny" (po angielsku) w nazwie. W piątek konto założone - w poniedziałek juz działa. Czekam na kartę. Karta ING zamknięta. Liczy się człowiek...
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |