03-01-2016
22:11
– ostatnio edytowany
30-01-2016
12:52
przez
AgnieszkaBin
Radziłabym wstrzymać się z euforia że inne banki mają super oferty. Każdy bank po wprowadzeniu podatku bankowego będzie szukał dochodu w kieszeni klientów. Juz wiele instytucji płatniczych zapowiedziało podwyżki usług.
pozdrawiam
14-01-2016 23:57
Zgadzam się z ivo. To kwestia czasu jak ruszy lawina opłat i prowizji w innych bankach. Tym razem ING było pierwsze.
Mnie natomiast ciekawi kiedy zostanie wprowadzona opłata za przelewy w bankowości internetowej. W nowym systemie robiąc przelew już podświetla się kwota przy Standarcie (0zł). Na razie zero, ale oprócz faktu, że bank zobligowany jest do informowania o koszcie operacji (przelew) to wprowadzenie tej informacji dzisiaj wydało mi się zrobione na wyrost. Pożyjemy zobaczymy.
02-02-2016 16:26
02-02-2016
17:55
– ostatnio edytowany
04-02-2016
10:19
przez
AgnieszkaBin
Oczywiście powinniśmy się cieszyć gdy bank podnosi koszty jednocześnie obniżając jakość, tutaj efekt zabaw w kolorowane kółka i inne bzdury
02-02-2016 18:25
Wyobraź sobie wszechobecny świat bez awarii. Po co byliby nam hydraulicy, elektrycy, ślusarze, idąc dalej lekarze, informatycy i inni specjaliści, gdyby nie było awarii. Pozbawiłbyś tych wszystkich ludzi pracy - więc wrzuć na luz. Awarie się zdarzają i ważne, że są usuwane, a wszelkie błędy naprawiane. Pobrało Ci dwa razy, przez chwilę coś nie działało? Spokojnie, co Twoje to dostaniesz. Nie martw się na zapas o wszystkich ![]()
02-02-2016 18:31
A odnośnie kart, jesli jesteś aktywnym użytkownikiem, to pewnie przeczytałeś wiadomość udostępnioną w ING BankOnline, że na przełomie stycznia i lutego będą przeprowadzane prace modernizacyjne. Nie po to by coś zepsuć, ale by wprowadzić coś nowego (od słowa unowocześnienie czegoś, ulepszenie), lepiej działającego. Na początku owszem, może być lekkie potknięcie, w końcu nie każdy nauczył się od razu chodzić, ale chwilę po tym wszystko wróci do normy i będzie funkcjonowało z zamysłem tylko lepiej.
02-02-2016 18:32
02-02-2016 18:36 | Edytowano: 02-02-2016 18:36
Nie od razu Rzym zbudowali. Zajęli się systemem, zajmują się kartami, zajmą się i innymi rzeczami. Nie jesteśmy w roku 2050, postęp techniczny jest, ale wszystko ma swój czas i koszta.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |