06-03-2022 07:31
Problem polega na tym że gotówka nie jest dostępna w strefie 24 h. To jest kłamstwo. Analityk który wpadł na pomysł żeby zlikwidować kasy czyli bezpośrednio osobę która ma mieć kontakt z klientami chyba nie zrozumiał co robi. Klienci to są ci ludzie dzięki którym istniejecie i dbanie o ich wygodę jest powinnością banku. Tego typu reformy powinny być najpierw sprawdzane na zwierzątkach doświadczalnych np. myszach lub szczurach.
10-03-2022 03:08
10-03-2022 03:31
10-03-2022 03:42
10-03-2022 03:53
14-03-2022 15:44
Wystarczy wejść do innego banku sprawdzić czy są kasy i to jest to. Ja byłam w tej szczęśliwej sytuacji że miałam konta w innym banku tam zrobiłam przelew i wyplacilam. Jeśli nie ma konta w innym banku ( takim z kasami ) trzeba założyć. Zrobić przelew i proszę bardzo mamy forsę w ręce. Obiecałam film i zalacze po powrocie do kraju. Chociaż jestem już zadowolona bo mam pieniądze ale starsi ludzie skazani są na użeranie się z takim właśnie stosunkiem do klienta nie radzą sobie z digitalnoscia ( swoją drogą co za semantyka) i muszą w związku z powyższym mierzyć się z buta tej instytucji. Jeśli ktokolwiek ze starszej klijenteli tej instytucji się zgłosi a będzie starszy odemnie (a wiekowa jestem ) z radością mu pomogę. Choćby w imię tego że
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |