Odpowiedz

Bankomat zjadł pieniądze.

Dzień dobry.

Wczoraj przed godziną 12 dokonałem wpłaty w bankomacie ING przy ulicy Pawiej w wysokości 3400 zł. Bankomat wydał potwierdzenie transakcji jednak pieniądze nie zostały zaksięgowane. Udałem się do oddziału wraz z potwierdzeniem. Pracownik banku używając mojej aplikacji ING napisał wiadomość z reklamacją i zapewnił że jeszcze w tym samym dniu powinnienem otrzymać zaksięgowanie wpłaty bo sprawa jest oczywista.Niestety do teraz pieniądze nie zostały zaksięgowane.Nie otrzymałem też żadnej wiadomości zwrotnej o potwierdzeniu mojej reklamacji. Pieniądze te miały być przeznaczone na zapłatę rachunków oraz mieszkania i są mi potrzebne jak najszybciej. Czy mógłbym liczyć na jakikolwiek odzew/pomoc ?
Odpowiedz
0 Lajków
Matzak7251
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
16-10-2019
Wiadomość 1 z 8 (6 217 wyświetleń)

Re: Bankomat zjadł pieniądze.

Dzień dobry,
mieliśmy wczoraj zgłoszony błąd z księgowań wpłat. Dzisiaj do końca powinniśmy udostępnić pieniądze na koncie. 
Jeśli jutro rano nie będziesz miał pieniędzy na koncie, proszę, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 12 lub napisz na czacie w Moim ING. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1122
224
07-06-2017
Wiadomość 2 z 8 (6 215 wyświetleń)

Re: Bankomat zjadł pieniądze.

Dziękuje bardzo za odpowiedź.W takim razie poczekam do końca dnia i w razie potrzeby się skontaktuje.

Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
Matzak7251
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
16-10-2019
Wiadomość 3 z 8 (6 206 wyświetleń)

Re: Bankomat zjadł pieniądze.

Niestety nadal brak pieniędzy...
Pan na czacie spowodował jedynie że otrzymałem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia w odpowiedzi na wiadomość wysłaną 2 dni wcześniej. Mam czekać na odpowiedz tydzień.Niestety jestem zmuszony zgłosić sprawę na policję
Odpowiedz
0 Lajków
Matzak7251
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
16-10-2019
Wiadomość 4 z 8 (6 113 wyświetleń)

Re: Bankomat zjadł pieniądze.

[ Edytowane ]

Proszę, napisz  numer zgłoszenia - przekażemy Twoją sprawę do odpowiedniego zespołu.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 5 z 8 (6 112 wyświetleń)

Re: Bankomat zjadł pieniądze.

Numer zgłoszenia : 012387/102019
Odpowiedz
0 Lajków
Matzak7251
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
16-10-2019
Wiadomość 6 z 8 (6 108 wyświetleń)

Re: Bankomat zjadł pieniądze.

[ Edytowane ]

Proszę napisz, czy otrzymałeś od nas wiadomość w Moim ING Emotikon: Szczęśliwy 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 7 z 8 (6 080 wyświetleń)

Re: Bankomat zjadł pieniądze.

Tak otrzymałem.Dziękuję za reakcję.
Odpowiedz
0 Lajków
Matzak7251
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
16-10-2019
Wiadomość 8 z 8 (6 053 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy