25-11-2019 13:49
25-06-2020 10:12
Słuchajcie tydzień temu koleżanka była na ognisku rejon śląska
tam na imprezie był Pan Konwojent - koleżanka powiedziała o mojej sytuacji że bankomat wciągnął mi rok temu 15 tys mam sprawę w prokuraturze i u rzecznika finansowego / powiedziała że bank nie wysłał wszystkich nagrań z banku z kamer a tylko z kamery bankomatowej w której naprawdę nic nie widać tylko twarz
Słuchajcie co powiedział
że konwojenci dzielą się kasą z bankomatów jak tylko system padnie na minutę nikt się nie dowie o pieniądzach w bankomacie , wystarczy im sekunda jak system się zawiesi ktoś wkłada kasę i bankomat się wyłączy - bank rozpatruje reklamację rok a oni już o kasie zapomnieli / " powiedział że dzielą się " z dziewczynami z banku!!! i że pieniądze są nie do odzyskania bo banki o nich nie wiedzą uznają że klient to oszust nic nie wpłacał
Ja mam zdjęcia z przesłuchań konwojentów przez prokuraturę - konwojenci zeznają że nigdy 15 tys nie widzieli hahaha
moja sprawa skończy się w sądzie , życzę wszystkim odzyskania pieniędzy
01-07-2020 14:09
Dziękujemy za interesujący wpis.
Zapewniamy, że cały proces obsługi i monitorowania urządzeń (bankomat/wpłatomat) realizowany jest zgodnie z wszystkimi standardami bezpieczeństwa. Urządzenia są pod stałym monitoringiem prowadzonym przez wyspecjalizowane firmy.
Nie ma takiej możliwości, aby jakakolwiek czynność i działanie na urządzeniach: czy to konwojenta, czy klienta, czy samego urządzenia, nie była zarejestrowana w aplikacji urządzenia. Urządzenia bankomat/wpłatomat rejestrują wszystkie operacje w dziennikach elektronicznych (tzw. logach) i są skrupulatnie monitorowane i analizowane.
Jeśli chodzi o weryfikację i rozpatrywanie reklamacji dotyczących transakcji wpłat/wypłat - rozpatrywane są one najszybciej, jak to jest możliwe. Jednakże maksymalny czas rozpatrzenia reklamacji to 15 dni kalendarzowych. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w oparciu o dzienniki elektroniczny urządzenia. Takie zapisy stanowią dla nas kluczowe źródło informacji, o wszystkich operacjach na urządzeniu i to na nim opieramy naszą decyzję.
02-07-2020 16:34
Szanowna Pani Wasze zapewnienia można w.... wsadzić
Prowadzę wiele lat Biuro Nieruchomości , nie zliczę klientów którzy ze mną kupili mieszkania a z moim doradcą wzięli kredyt w ING
Nie wieże w żadne wasze tłumaczenia
Rok temu wpłacałam pieniądze do bankomatu zaciął się wyłaczył wciągną 15 tys złotych / na urządzeniach tego nie było nie ma i nie będzie - urządzenia w ING w Krakowie przy Zwierzynieckiej zostały wymienione na inne 14 stycznia 2020 roku wiem bo mieszkam na przeciwko tego banku
Reklamacja nie uznana / bank umywa ręce / jak czytam zeznania pracowników firmy która zajmuje się obsługą bankomatów - to nie wiem czy się śmiać czy płakać
Gdyby nie fakt że nie było w banku obsługi kasowej miałabym swoje pieniądze \
czytałam o sprawie na śląsku gdzie policja złapała konwojenta / konwojentów w tym roku którzy w taki sposób przywłaszczali pieniądze ludzi - i wiem że żebym odzyskała swoje pieniądze oni muszą wpaść - i mam nadzieję że tak będzie i kiedyś któryś z nich się wysypie - bo okradanie ludzi na takie pieniądze to zbrodnia
a bank nie zabezpiecza swoich klientów / kamera którą w prokuraturze mi pokazali była kamerą z bankomatu skierowaną na twarz wpłacającego - bo to jest Ochrona Dla Was - nie dla nas i naszych pieniędzy / gdzie monitoringi z banku ze środka ( ja wpłacałam pieniądze w banku nie na ulicy) kamery powinny być z tyłu w bankomatach poukrywane żeby można było sprawdzać nieuczciwych pracowników
Ja rozumie co Pani do mnie piszę i wiem że ING nie widzi takiej transakcji że opieracie się na liczbach zapisach w urządzeniu
ale pracownik powinien zareagować natychmiast - wezwać pracowników - powinnam tam być sama / może powinniście zażądać żebym była z policja i wtedy komisyjnie sprawdzać gdzie wciągnęło moje pieniądze
a ja musiałam iść do domu a po kilku dniach usłyszałam reklamacja nieuwzględniona - pracownicy nie znaleźli pieniędzy w bankomacie ŻADNYCH gdyby wzięli "kawałek " zdobyczy ale nie wzięli wszystko ..........
Dzień dobry,
wejście do saloniku dla użytkownika Platynowej karty kredytowej Mastercard (4 bezpłatne, każde kolejne wejście 32 USD) oraz osób towarzyszących (2 bezpłatne, każde kolejne wejście 32 USD z
Dzień dobry,
w tej chwili nie wyszukasz i nie opłacisz parkingów w Gdyni. Jeśli chcesz parkować w tym mieście, skorzystaj z tradycyjnego parkomatu. W pozostałych miastach nasza usługa działa prawidłowo
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |