25-11-2019 13:49
25-06-2020 10:12
Słuchajcie tydzień temu koleżanka była na ognisku rejon śląska
tam na imprezie był Pan Konwojent - koleżanka powiedziała o mojej sytuacji że bankomat wciągnął mi rok temu 15 tys mam sprawę w prokuraturze i u rzecznika finansowego / powiedziała że bank nie wysłał wszystkich nagrań z banku z kamer a tylko z kamery bankomatowej w której naprawdę nic nie widać tylko twarz
Słuchajcie co powiedział
że konwojenci dzielą się kasą z bankomatów jak tylko system padnie na minutę nikt się nie dowie o pieniądzach w bankomacie , wystarczy im sekunda jak system się zawiesi ktoś wkłada kasę i bankomat się wyłączy - bank rozpatruje reklamację rok a oni już o kasie zapomnieli / " powiedział że dzielą się " z dziewczynami z banku!!! i że pieniądze są nie do odzyskania bo banki o nich nie wiedzą uznają że klient to oszust nic nie wpłacał
Ja mam zdjęcia z przesłuchań konwojentów przez prokuraturę - konwojenci zeznają że nigdy 15 tys nie widzieli hahaha
moja sprawa skończy się w sądzie , życzę wszystkim odzyskania pieniędzy
01-07-2020 14:09
Dziękujemy za interesujący wpis.
Zapewniamy, że cały proces obsługi i monitorowania urządzeń (bankomat/wpłatomat) realizowany jest zgodnie z wszystkimi standardami bezpieczeństwa. Urządzenia są pod stałym monitoringiem prowadzonym przez wyspecjalizowane firmy.
Nie ma takiej możliwości, aby jakakolwiek czynność i działanie na urządzeniach: czy to konwojenta, czy klienta, czy samego urządzenia, nie była zarejestrowana w aplikacji urządzenia. Urządzenia bankomat/wpłatomat rejestrują wszystkie operacje w dziennikach elektronicznych (tzw. logach) i są skrupulatnie monitorowane i analizowane.
Jeśli chodzi o weryfikację i rozpatrywanie reklamacji dotyczących transakcji wpłat/wypłat - rozpatrywane są one najszybciej, jak to jest możliwe. Jednakże maksymalny czas rozpatrzenia reklamacji to 15 dni kalendarzowych. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w oparciu o dzienniki elektroniczny urządzenia. Takie zapisy stanowią dla nas kluczowe źródło informacji, o wszystkich operacjach na urządzeniu i to na nim opieramy naszą decyzję.
02-07-2020 16:34
Szanowna Pani Wasze zapewnienia można w.... wsadzić
Prowadzę wiele lat Biuro Nieruchomości , nie zliczę klientów którzy ze mną kupili mieszkania a z moim doradcą wzięli kredyt w ING
Nie wieże w żadne wasze tłumaczenia
Rok temu wpłacałam pieniądze do bankomatu zaciął się wyłaczył wciągną 15 tys złotych / na urządzeniach tego nie było nie ma i nie będzie - urządzenia w ING w Krakowie przy Zwierzynieckiej zostały wymienione na inne 14 stycznia 2020 roku wiem bo mieszkam na przeciwko tego banku
Reklamacja nie uznana / bank umywa ręce / jak czytam zeznania pracowników firmy która zajmuje się obsługą bankomatów - to nie wiem czy się śmiać czy płakać
Gdyby nie fakt że nie było w banku obsługi kasowej miałabym swoje pieniądze \
czytałam o sprawie na śląsku gdzie policja złapała konwojenta / konwojentów w tym roku którzy w taki sposób przywłaszczali pieniądze ludzi - i wiem że żebym odzyskała swoje pieniądze oni muszą wpaść - i mam nadzieję że tak będzie i kiedyś któryś z nich się wysypie - bo okradanie ludzi na takie pieniądze to zbrodnia
a bank nie zabezpiecza swoich klientów / kamera którą w prokuraturze mi pokazali była kamerą z bankomatu skierowaną na twarz wpłacającego - bo to jest Ochrona Dla Was - nie dla nas i naszych pieniędzy / gdzie monitoringi z banku ze środka ( ja wpłacałam pieniądze w banku nie na ulicy) kamery powinny być z tyłu w bankomatach poukrywane żeby można było sprawdzać nieuczciwych pracowników
Ja rozumie co Pani do mnie piszę i wiem że ING nie widzi takiej transakcji że opieracie się na liczbach zapisach w urządzeniu
ale pracownik powinien zareagować natychmiast - wezwać pracowników - powinnam tam być sama / może powinniście zażądać żebym była z policja i wtedy komisyjnie sprawdzać gdzie wciągnęło moje pieniądze
a ja musiałam iść do domu a po kilku dniach usłyszałam reklamacja nieuwzględniona - pracownicy nie znaleźli pieniędzy w bankomacie ŻADNYCH gdyby wzięli "kawałek " zdobyczy ale nie wzięli wszystko ..........
To naprawdę przykro się czyta. Tak jak waszym obowiązkiem jest weryfikowanie dowodu tożsamości, tak jest nim też zapewnienie dostępu do informacji i komunikacji z OzN. Instrukcje typu: "Aby wyjaśnić
... 19-12-2024Dobry wieczór,
Po godzinnej frustracji spowodowanej nieudanymi próbami odblokowania dostępu do konta mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże.
Postępuję zgodnie z instrukcją, zmieniam hasło, zapisuje też
... 18-12-2024Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |