02-09-2020 16:25
02-09-2020 16:27
Podaj nam numer zgłoszenia. Zobaczymy, co da się zrobić.
02-09-2020 16:29
02-09-2020 19:18
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie sprawy do działu reklamacji.
05-09-2020 14:37
05-09-2020 14:45
@Daria333 Niestety, nie jestem wstanie udzielić Ci tutaj informacji z systemu bankowego. Takich danych udzielamy tylko na naszej infolinii lub na czacie, po zalogowaniu do mojego ING, gdzie Cię serdecznie zapraszam.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |