05-09-2018 13:52
W dniu 27.08 wpłacałam we wpłatomacie w przedsionku w oddziale banku Gdynia ul Unruga 48 B kwotę 1800 zł. Niestety maszyna wyświetliła komunikat o awarii i oddała kartę. Zgłosiłam awarię jeszcze tego samego dnia .Reklamacja została przyjęta pod numerem 017963/08218 . Zarówno osoba na infolini oraz pracownik banku zapewniał mnie ,że potrwa to 7 dni. Dzisiaj jest już 05.09 i nadal nie otrzymałam odp. na moja reklamację i zwrotu kwoty 1800 zł.
Bardzo proszę o interwencję.
Z poważaniem
klienta od 20 lat
05-09-2018 14:51
Bardzo dziękuję za szybką reakcję. Pieniądz już otrzymałam na konto.
Pozdrawiam serdcznie
05-09-2018 14:56
Cieszymy się, że wyjaśniła się Twoja sprawa.
08-10-2018 11:04
08-10-2018 13:17
K_S Przykro mi, że tak długo czekałeś na wyjaśnienie Twojej sprawy i musiałeś podjąć dodatkowe kroki
10-09-2020 20:04
10-09-2020 20:46
Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała
Niestety przez Społeczność nie mam dostępu do danych w systemie. Zależy mi na tym, żebyś wyjaśniła swoją sprawę. Dlatego proszę o podanie numeru zgłoszenia, prześlę go do odpowiedniego zespołu.
Witam
zgodnie z moją interpretacją po konsultacji z ośrodkiem pomocy społecznej :
1: zwrot podatku (ulga na dzieci, nadpłacony podatek) jeżeli nie przekracza 5 krotności 823 zł to nie zalicza się do doc
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. W tej sprawie umówi się z nimi na rozmowę. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole st
... 16-12-2025Możesz wpłacić pieniądze na konto narzeczone, aby spłacić kredyt. W sprawie kwestii skarbowych i US się nie wypowiemy. Musisz skonsultować to z nimi. Możesz też wpłacić pieniądze na konto techniczne i
... 15-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |