05-09-2018 13:52
W dniu 27.08 wpłacałam we wpłatomacie w przedsionku w oddziale banku Gdynia ul Unruga 48 B kwotę 1800 zł. Niestety maszyna wyświetliła komunikat o awarii i oddała kartę. Zgłosiłam awarię jeszcze tego samego dnia .Reklamacja została przyjęta pod numerem 017963/08218 . Zarówno osoba na infolini oraz pracownik banku zapewniał mnie ,że potrwa to 7 dni. Dzisiaj jest już 05.09 i nadal nie otrzymałam odp. na moja reklamację i zwrotu kwoty 1800 zł.
Bardzo proszę o interwencję.
Z poważaniem
klienta od 20 lat
05-09-2018 14:51
Bardzo dziękuję za szybką reakcję. Pieniądz już otrzymałam na konto.
Pozdrawiam serdcznie
05-09-2018 14:56
Cieszymy się, że wyjaśniła się Twoja sprawa.
08-10-2018 11:04
08-10-2018 13:17
K_S Przykro mi, że tak długo czekałeś na wyjaśnienie Twojej sprawy i musiałeś podjąć dodatkowe kroki
10-09-2020 20:04
10-09-2020 20:46
Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała Niestety przez Społeczność nie mam dostępu do danych w systemie. Zależy mi na tym, żebyś wyjaśniła swoją sprawę. Dlatego proszę o podanie numeru zgłoszenia, prześlę go do odpowiedniego zespołu.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |