Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Wpłatomat ING nie zaksięgował mi kwoty 1800 zł

W dniu 27.08 wpłacałam we wpłatomacie w przedsionku  w oddziale banku Gdynia ul Unruga 48 B kwotę 1800 zł. Niestety maszyna wyświetliła komunikat o awarii i oddała kartę. Zgłosiłam awarię jeszcze tego samego dnia .Reklamacja została przyjęta pod numerem 017963/08218 . Zarówno osoba na infolini oraz pracownik banku zapewniał mnie  ,że potrwa to 7 dni. Dzisiaj jest już 05.09 i nadal nie otrzymałam odp. na moja reklamację i zwrotu kwoty 1800 zł.

Bardzo proszę o interwencję.

Z poważaniem 

klienta od 20 lat 

 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Jantar
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
05-09-2018
Wiadomość 1 z 7 (13 216 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat ING nie zaksięgował mi kwoty 1800 zł

Bardzo dziękuję za szybką reakcję. Pieniądz już otrzymałam na konto.

 

Pozdrawiam serdcznie

Odpowiedz
0 Lajków
Jantar
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
05-09-2018
Wiadomość 2 z 7 (13 207 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat ING nie zaksięgował mi kwoty 1800 zł

Cieszymy się, że wyjaśniła się Twoja sprawa. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
176
40
23-04-2018
Wiadomość 3 z 7 (13 202 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat ING nie zaksięgował mi kwoty 1800 zł

Ja mam niestety ten sam niedosyt co do terminowości banku ING miałem taką sytuacje ja w pytaniu ze wpłatomat nie zaksięgował wpłaty ale w moim przypadku wydał kartę i wydał potwierdzenie ale pieniędzy nie zaksięgował i czekałem 1,5 miesiąca bo wyjaśniali sprawę gdzie mówiono ze maksymalnie 14 dni to zajmie a jak w końcu adwokat wysłał pismo do Banku do w 4 godziny po otrzymaniu listu pieniądze były na koncie zbieg okoliczności nie sądzę po prostu bank nie spieszy się z rozpatrywaniem tego typu spraw co pokazuje ze trochę nas klientów lekceważy.
Odpowiedz
0 Lajków
K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 4 z 7 (12 646 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat ING nie zaksięgował mi kwoty 1800 zł

K_S Przykro mi, że tak długo czekałeś na wyjaśnienie Twojej sprawy i musiałeś podjąć dodatkowe kroki Emotikon: Smutny 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 5 z 7 (12 628 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat ING nie zaksięgował mi kwoty 1800 zł

Mnie rowniez oszukał wplatomat o 1000zl i bank do dnia dzisiejszego twierdzi że jest wszystko w porządku. Moich oszczędności nie ma a liczyć jeszcze potrafię. Reklamacja rozpatrywana 3 miesiące i nadal brak pozytywnej odpowiedzi. Muszę zgłosić sprawę do sądu.
Odpowiedz
0 Lajków
Krysia2
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-09-2020
Wiadomość 6 z 7 (4 705 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat ING nie zaksięgował mi kwoty 1800 zł

Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała Emotikon: Smutny Niestety przez Społeczność nie mam dostępu do danych w systemie. Zależy mi na tym, żebyś wyjaśniła swoją sprawę. Dlatego proszę o podanie numeru zgłoszenia, prześlę go do odpowiedniego zespołu. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 7 z 7 (4 692 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy