Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Wpłatomat ING nie zaksięgował mi kwoty 1800 zł

W dniu 27.08 wpłacałam we wpłatomacie w przedsionku  w oddziale banku Gdynia ul Unruga 48 B kwotę 1800 zł. Niestety maszyna wyświetliła komunikat o awarii i oddała kartę. Zgłosiłam awarię jeszcze tego samego dnia .Reklamacja została przyjęta pod numerem 017963/08218 . Zarówno osoba na infolini oraz pracownik banku zapewniał mnie  ,że potrwa to 7 dni. Dzisiaj jest już 05.09 i nadal nie otrzymałam odp. na moja reklamację i zwrotu kwoty 1800 zł.

Bardzo proszę o interwencję.

Z poważaniem 

klienta od 20 lat 

 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Jantar
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
05-09-2018
Wiadomość 1 z 7 (13 823 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat ING nie zaksięgował mi kwoty 1800 zł

Bardzo dziękuję za szybką reakcję. Pieniądz już otrzymałam na konto.

 

Pozdrawiam serdcznie

Odpowiedz
0 Lajków
Jantar
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
05-09-2018
Wiadomość 2 z 7 (13 814 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat ING nie zaksięgował mi kwoty 1800 zł

Cieszymy się, że wyjaśniła się Twoja sprawa. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
181
41
23-04-2018
Wiadomość 3 z 7 (13 809 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat ING nie zaksięgował mi kwoty 1800 zł

Ja mam niestety ten sam niedosyt co do terminowości banku ING miałem taką sytuacje ja w pytaniu ze wpłatomat nie zaksięgował wpłaty ale w moim przypadku wydał kartę i wydał potwierdzenie ale pieniędzy nie zaksięgował i czekałem 1,5 miesiąca bo wyjaśniali sprawę gdzie mówiono ze maksymalnie 14 dni to zajmie a jak w końcu adwokat wysłał pismo do Banku do w 4 godziny po otrzymaniu listu pieniądze były na koncie zbieg okoliczności nie sądzę po prostu bank nie spieszy się z rozpatrywaniem tego typu spraw co pokazuje ze trochę nas klientów lekceważy.
Odpowiedz
0 Lajków
K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 4 z 7 (13 253 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat ING nie zaksięgował mi kwoty 1800 zł

K_S Przykro mi, że tak długo czekałeś na wyjaśnienie Twojej sprawy i musiałeś podjąć dodatkowe kroki Emotikon: Smutny 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
217
07-06-2017
Wiadomość 5 z 7 (13 235 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat ING nie zaksięgował mi kwoty 1800 zł

Mnie rowniez oszukał wplatomat o 1000zl i bank do dnia dzisiejszego twierdzi że jest wszystko w porządku. Moich oszczędności nie ma a liczyć jeszcze potrafię. Reklamacja rozpatrywana 3 miesiące i nadal brak pozytywnej odpowiedzi. Muszę zgłosić sprawę do sądu.
Odpowiedz
0 Lajków
Krysia2
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-09-2020
Wiadomość 6 z 7 (5 312 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat ING nie zaksięgował mi kwoty 1800 zł

Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała Emotikon: Smutny Niestety przez Społeczność nie mam dostępu do danych w systemie. Zależy mi na tym, żebyś wyjaśniła swoją sprawę. Dlatego proszę o podanie numeru zgłoszenia, prześlę go do odpowiedniego zespołu. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 7 z 7 (5 299 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Aplikacja a wirtualka Androida

Przykre ale żeby mieć oszczędnościowe konto promocyjne w ING trzeba mieć smartfon i aplikację ING. Jest to dyskryminacja osób starszych.

Pytanie - czy aplikacja działa na wirtualce Andorid (jakiej?), ż

...

01-12-2024
Re.: Oko max

A np. nie mam zaproszenia do premium ale mam w moim ING możliwość konta premium założenia ale już bonus max nie mam możliwości.

01-12-2024
Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

Już niestety nie działa. Zrobiłem dwukrotnie reklamację, ale odpowiedzieli standardowym tekstem że nic nie blokują i że problemem jest pewnie aktualizacja po stronie bitwardena.

Złożyłem więc trzecią r

...

01-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy