05-09-2018 13:52
W dniu 27.08 wpłacałam we wpłatomacie w przedsionku w oddziale banku Gdynia ul Unruga 48 B kwotę 1800 zł. Niestety maszyna wyświetliła komunikat o awarii i oddała kartę. Zgłosiłam awarię jeszcze tego samego dnia .Reklamacja została przyjęta pod numerem 017963/08218 . Zarówno osoba na infolini oraz pracownik banku zapewniał mnie ,że potrwa to 7 dni. Dzisiaj jest już 05.09 i nadal nie otrzymałam odp. na moja reklamację i zwrotu kwoty 1800 zł.
Bardzo proszę o interwencję.
Z poważaniem
klienta od 20 lat
05-09-2018 14:51
Bardzo dziękuję za szybką reakcję. Pieniądz już otrzymałam na konto.
Pozdrawiam serdcznie
05-09-2018 14:56
Cieszymy się, że wyjaśniła się Twoja sprawa.
08-10-2018 11:04
08-10-2018 13:17
K_S Przykro mi, że tak długo czekałeś na wyjaśnienie Twojej sprawy i musiałeś podjąć dodatkowe kroki
10-09-2020 20:04
10-09-2020 20:46
Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała Niestety przez Społeczność nie mam dostępu do danych w systemie. Zależy mi na tym, żebyś wyjaśniła swoją sprawę. Dlatego proszę o podanie numeru zgłoszenia, prześlę go do odpowiedniego zespołu.
Przykre ale żeby mieć oszczędnościowe konto promocyjne w ING trzeba mieć smartfon i aplikację ING. Jest to dyskryminacja osób starszych.
Pytanie - czy aplikacja działa na wirtualce Andorid (jakiej?), ż
... 01-12-2024Już niestety nie działa. Zrobiłem dwukrotnie reklamację, ale odpowiedzieli standardowym tekstem że nic nie blokują i że problemem jest pewnie aktualizacja po stronie bitwardena.
Złożyłem więc trzecią r
... 01-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |