Odpowiedz

Bankomat wciągnął moje pieniądze.

Dzisiaj w bankomacie w Częstochowie na ulicy 11 listopada wpłacałam w bankmacie dużą kwotę i po włożeniu pieniędzy bankomat się zablokował, karta się wysunęła i nie dało się nic więcej zrobić, pieniądze zostały w bankomacie... Sprawa została zgłoszona na infolinię ale dowiedziałam się że na rozpatrzenie reklamacji mogę czekać nawet do 21 września... Przecież w tym czasie bankomat może zostać już opróżniony. Czy można to jakoś przyspieszyć?
Odpowiedz
0 Lajków
Daria333
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
02-09-2020
Wiadomość 1 z 6 (4 848 wyświetleń)

Re: Bankomat wciągnął moje pieniądze.

Podaj nam numer zgłoszenia. Zobaczymy, co da się zrobić. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 2 z 6 (4 845 wyświetleń)

Re.: Bankomat wciągnął moje pieniądze.

002015/092020
Odpowiedz
0 Lajków
Daria333
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
02-09-2020
Wiadomość 3 z 6 (4 843 wyświetleń)

Re: Re.: Bankomat wciągnął moje pieniądze.

Przekazałam prośbę o przyśpieszenie sprawy do działu reklamacji. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 4 z 6 (4 813 wyświetleń)

Re: Re.: Bankomat wciągnął moje pieniądze.

Witam. Czy wiadomo coś w sprawie mojej reklamacji?
Odpowiedz
0 Lajków
Daria333
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
02-09-2020
Wiadomość 5 z 6 (4 707 wyświetleń)

Re: Re.: Bankomat wciągnął moje pieniądze.

@Daria333 Niestety, nie jestem wstanie udzielić Ci tutaj informacji z systemu bankowego. Takich danych udzielamy tylko na naszej infolinii lub na czacie, po zalogowaniu do mojego ING, gdzie Cię serdecznie zapraszam.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 6 z 6 (4 706 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy