Odpowiedz
Highlighted

Bankomat wciągnął moje pieniądze.

Dzisiaj w bankomacie w Częstochowie na ulicy 11 listopada wpłacałam w bankmacie dużą kwotę i po włożeniu pieniędzy bankomat się zablokował, karta się wysunęła i nie dało się nic więcej zrobić, pieniądze zostały w bankomacie... Sprawa została zgłoszona na infolinię ale dowiedziałam się że na rozpatrzenie reklamacji mogę czekać nawet do 21 września... Przecież w tym czasie bankomat może zostać już opróżniony. Czy można to jakoś przyspieszyć?
Odpowiedz
0 Lajków
Daria333
Nowy w branży
Nowy w branży icon
3
0
02-09-2020
Wiadomość 1 z 6 (647 wyświetleń)
Highlighted

Re: Bankomat wciągnął moje pieniądze.

Podaj nam numer zgłoszenia. Zobaczymy, co da się zrobić. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
646
131
07-06-2017
Wiadomość 2 z 6 (644 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Bankomat wciągnął moje pieniądze.

002015/092020
Odpowiedz
0 Lajków
Daria333
Nowy w branży
Nowy w branży icon
3
0
02-09-2020
Wiadomość 3 z 6 (642 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Bankomat wciągnął moje pieniądze.

Przekazałam prośbę o przyśpieszenie sprawy do działu reklamacji. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
646
131
07-06-2017
Wiadomość 4 z 6 (612 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Bankomat wciągnął moje pieniądze.

Witam. Czy wiadomo coś w sprawie mojej reklamacji?
Odpowiedz
0 Lajków
Daria333
Nowy w branży
Nowy w branży icon
3
0
02-09-2020
Wiadomość 5 z 6 (506 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Bankomat wciągnął moje pieniądze.

@Daria333 Niestety, nie jestem wstanie udzielić Ci tutaj informacji z systemu bankowego. Takich danych udzielamy tylko na naszej infolinii lub na czacie, po zalogowaniu do mojego ING, gdzie Cię serdecznie zapraszam.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MirosławP
Moderator
Moderator icon
452
130
25-03-2016
Wiadomość 6 z 6 (505 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Płatność kartą

Prosimy, podaj nam numer Twojego zgłoszenia. Prześlemy wiadomość do działu reklamacji.
Czy kłopot pojawia się także w trakcie generowania płatności z poziomu aplikacji mobilnej?

24-10-2020
Re: Kredyt hipoteczny w ciąży

sylwia_j w opisanej sytuacji nie trzeba ponownie składać wniosku. Jeśli decyzja jest pozytywna, wystarczy, że podpiszecie umowę. 
Życzymy szczęśliwego rozwiązania.

24-10-2020
Re.: Zmiana oferty

Czy w takiej sytuacji (gdy kredyt nie został jeszcze zatwierdzony) złożenie kolejnego wniosku (na lepszych warunkach) może się wiązać z mniejszą szansą na uzyskanie kredytu?

24-10-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy