Odpowiedz
Dzisiaj rano wpłaciłam pieniądze do wpłatomatu Gorzów Wlkp.Ul.Hawelańska.Wieczorem okazuje się,że nie mam pieniędzy na koncie.Co się stało?Od ponad 10 lat jestem klientką ING i do tej pory czegoś takiego nie doświadczyłam.Czekam na wytłumaczenie tej dla mnie niezrozumiałej sytuacji.
.
Odpowiedz
0 Lajków
Aleka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
30-08-2020
Wiadomość 1 z 2 (2 037 wyświetleń)

Re: Wpłata

Jeżeli na Twoim koncie jest zajęcie egzekucyjne, to salda takich kont aktualizujemy w dni robocze i soboty w godzinach 8-20. Tym samym wpłacając pieniądze dziś, zobaczysz je na koncie jutro rano. Jeżeli jednak nie masz egzekucji na koncie, a mimo to nie widzisz zaksięgowanej wpłaty na swoim rachunku, to proszę Cię o kontakt telefoniczny 32 357 00 69 (24/7). Możesz również napisać do nas na czacie w Moim ING (dni robocze 8-24 i soboty 8-22). Nasi specjaliści to dla Ciebie sprawdzą. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 015 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

06-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy