30-08-2020 17:53
30-08-2020 21:17
Jeżeli na Twoim koncie jest zajęcie egzekucyjne, to salda takich kont aktualizujemy w dni robocze i soboty w godzinach 8-20. Tym samym wpłacając pieniądze dziś, zobaczysz je na koncie jutro rano. Jeżeli jednak nie masz egzekucji na koncie, a mimo to nie widzisz zaksięgowanej wpłaty na swoim rachunku, to proszę Cię o kontakt telefoniczny 32 357 00 69 (24/7). Możesz również napisać do nas na czacie w Moim ING (dni robocze 8-24 i soboty 8-22). Nasi specjaliści to dla Ciebie sprawdzą.
Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
06-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |