30-08-2020 17:53
30-08-2020 21:17
Jeżeli na Twoim koncie jest zajęcie egzekucyjne, to salda takich kont aktualizujemy w dni robocze i soboty w godzinach 8-20. Tym samym wpłacając pieniądze dziś, zobaczysz je na koncie jutro rano. Jeżeli jednak nie masz egzekucji na koncie, a mimo to nie widzisz zaksięgowanej wpłaty na swoim rachunku, to proszę Cię o kontakt telefoniczny 32 357 00 69 (24/7). Możesz również napisać do nas na czacie w Moim ING (dni robocze 8-24 i soboty 8-22). Nasi specjaliści to dla Ciebie sprawdzą.
Czy ING planuje do swojej księgowości zaimplementować model działalności nierejestrowanej?
17-11-2024Z komunikatu wynika, że kwota nadpłaty jest ciągle za niska. Nie skrócisz okresu kredytowania, jeśli nie można obciąć przynajmniej jednej raty. A żeby można było obciąć jedną ratę, musisz nadpłacić pr
... 17-11-2024Popieram przedmówcę i z dużym rozczarowaniem przyjmuję taką wiadomość.
Widziałem również odpowiedź co do programu "Orlen w Portfelu".
Natomiast za każdym razem informacja od Banku brzmi "nie przystępuj
... 17-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |