02-09-2020 16:25
02-09-2020 16:27
Podaj nam numer zgłoszenia. Zobaczymy, co da się zrobić.
02-09-2020 16:29
02-09-2020 19:18
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie sprawy do działu reklamacji.
05-09-2020 14:37
05-09-2020 14:45
@Daria333 Niestety, nie jestem wstanie udzielić Ci tutaj informacji z systemu bankowego. Takich danych udzielamy tylko na naszej infolinii lub na czacie, po zalogowaniu do mojego ING, gdzie Cię serdecznie zapraszam.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |