Odpowiedz

Bankomat "wciągnął" pieniądze.

Witam.
Dzisiaj ok. Północy dokonywałem wpłaty blikiem w bankomacie kwoty 1000zł.
Po przeliczeniu banknotów, urządzenie zwróciło mi "nierozpoznane banknoty" 100zł x 2, pieniądze odebrałem natomiast urządzenie się zawiesiło, na ekranie wyświetlił się jakiś niejasny ciąg znaków i po chwili wróciło do ekranu głównego i urządzenie nie wydało potwierdzenia. Pomyślałem, że pewnie kwota później zostanie zaksięgowana, więc postanowiłem wpłacić pozostałe 200zł tymi samymi banknotami które urządzenie nierozpoznało i wszystko przebiegło bez problemu i 200zł zostało natychmiast zaksięgowane. W takim razie w urządzeniu pozostało 800zł.

Rzadko korzystam z bankomatów i to jest kolejny powód. Tym bardziej że do godziny 14 musze odebrać paczkę w paczkomacie która jest prezentem i w tej chwili nie wiem co robić.

Można poprosić o ponaglenie sprawy?
Sprawa została zgłoszona pod numerem 026281/112021

Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
Delox
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
29-11-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 962 wyświetleń)

Re: Bankomat "wciągnął" pieniądze.

Przykro mi, że urządzenie nie zadziałało prawidłowo.

Dziękuję za Twoje zgłoszenie. Przekazałem Twoją prośbę o przyśpieszenie sprawy do odpowiedniego działu w naszym banku.

Postaramy się rozwiązać Twoją zgłoszenie, najszybciej jak to możliwe.

 

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!

 

 

 

DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 2 z 2 (2 957 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy