Witam.
Dzisiaj ok. Północy dokonywałem wpłaty blikiem w bankomacie kwoty 1000zł.
Po przeliczeniu banknotów, urządzenie zwróciło mi "nierozpoznane banknoty" 100zł x 2, pieniądze odebrałem natomiast urządzenie się zawiesiło, na ekranie wyświetlił się jakiś niejasny ciąg znaków i po chwili wróciło do ekranu głównego i urządzenie nie wydało potwierdzenia. Pomyślałem, że pewnie kwota później zostanie zaksięgowana, więc postanowiłem wpłacić pozostałe 200zł tymi samymi banknotami które urządzenie nierozpoznało i wszystko przebiegło bez problemu i 200zł zostało natychmiast zaksięgowane. W takim razie w urządzeniu pozostało 800zł.
Rzadko korzystam z bankomatów i to jest kolejny powód. Tym bardziej że do godziny 14 musze odebrać paczkę w paczkomacie która jest prezentem i w tej chwili nie wiem co robić.
Można poprosić o ponaglenie sprawy?
Sprawa została zgłoszona pod numerem 026281/112021
Pozdrawiam